Gå til innhold

Synes dere jeg er for streng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen var på besøk i helga til en venn som er singel. De skulle lage mat og kose seg. Jeg ringte han i ellevetida for å høre når han trodde han ville komme hjem, og da sa han at han ikke skulle bli så sen. Jeg gikk og la meg og våknet igjen i tretida, da var han fortsatt ikke hjemme. Jeg ringte igjen, men fikk ikke svar. Jeg begynte å bli redd. Fikk ikke sove mer, og prøvde å ringe flere ganger både til han og kompisen, men fikk ikke svar til noen av dem.

Til slutt sovnet jeg. Våknet igjen utpå formiddagen på søndag. Da fikk jeg endelig svar til kompisen. Han sa at mannen min hadde blitt såpass full at han hadde overnattet der. Jeg er sjeleglad for at det ikke hadde skjedd noe selvfølgelig, men jeg er også rasende for at han ikke holder avtaler eller gir beskjed. Jeg har sagt klart fra at hvis det skjer en gang til, så er det slutt. Synes dere det er for strengt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor gamle er dere??

Her i huset ville aldri noe slikt skjedd, vi har respekt for hverandre!

Streng er du ikke i mine øyne.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Mannen var på besøk i helga til en venn som er singel. De skulle lage mat og kose seg. Jeg ringte han i ellevetida for å høre når han trodde han ville komme hjem, og da sa han at han ikke skulle bli så sen. Jeg gikk og la meg og våknet igjen i tretida, da var han fortsatt ikke hjemme. Jeg ringte igjen, men fikk ikke svar. Jeg begynte å bli redd. Fikk ikke sove mer, og prøvde å ringe flere ganger både til han og kompisen, men fikk ikke svar til noen av dem. Til slutt sovnet jeg. Våknet igjen utpå formiddagen på søndag. Da fikk jeg endelig svar til kompisen. Han sa at mannen min hadde blitt såpass full at han hadde overnattet der. Jeg er sjeleglad for at det ikke hadde skjedd noe selvfølgelig, men jeg er også rasende for at han ikke holder avtaler eller gir beskjed. Jeg har sagt klart fra at hvis det skjer en gang til, så er det slutt. Synes dere det er for strengt?

Slutt? Som at forholdet er slutt? Det er vel kanskje litt strengt? Når det er sagt så vet jeg akkurat hvordan du har det sånn sett, men mannen min kommer ALLTID hjem..selvom det pleier å bli senere enn det som var planlagt.. han har og en fæl tendens til å gå hjem når feks sjåføren svikter fordi det blir for sent. Taxi? nei det har han aldri hørt om ;)

Jeg blir sint jeg og, tenker og tror alltid det verste..men så lenge han sier ifra, så går det som regel greit. Så jeg syns kanskje at du er litt for streng. Prøv å finne premisser sammen, som feks mannen min..han sier at han er gift og voksen, da legger man seg ikke ned for å sove hos andre, da drar man når man kjenner at han begynner å få nok. Og det er greit for meg.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Mannen var på besøk i helga til en venn som er singel. De skulle lage mat og kose seg. Jeg ringte han i ellevetida for å høre når han trodde han ville komme hjem, og da sa han at han ikke skulle bli så sen. Jeg gikk og la meg og våknet igjen i tretida, da var han fortsatt ikke hjemme. Jeg ringte igjen, men fikk ikke svar. Jeg begynte å bli redd. Fikk ikke sove mer, og prøvde å ringe flere ganger både til han og kompisen, men fikk ikke svar til noen av dem. Til slutt sovnet jeg. Våknet igjen utpå formiddagen på søndag. Da fikk jeg endelig svar til kompisen. Han sa at mannen min hadde blitt såpass full at han hadde overnattet der. Jeg er sjeleglad for at det ikke hadde skjedd noe selvfølgelig, men jeg er også rasende for at han ikke holder avtaler eller gir beskjed. Jeg har sagt klart fra at hvis det skjer en gang til, så er det slutt. Synes dere det er for strengt?
Slutt? Som at forholdet er slutt? Det er vel kanskje litt strengt? Når det er sagt så vet jeg akkurat hvordan du har det sånn sett, men mannen min kommer ALLTID hjem..selvom det pleier å bli senere enn det som var planlagt.. han har og en fæl tendens til å gå hjem når feks sjåføren svikter fordi det blir for sent. Taxi? nei det har han aldri hørt om ;) Jeg blir sint jeg og, tenker og tror alltid det verste..men så lenge han sier ifra, så går det som regel greit. Så jeg syns kanskje at du er litt for streng. Prøv å finne premisser sammen, som feks mannen min..han sier at han er gift og voksen, da legger man seg ikke ned for å sove hos andre, da drar man når man kjenner at han begynner å få nok. Og det er greit for meg.

MEN; som sagt så hadde han fått hørt det om han ikke hadde kommet hjem, så mannenn din fortjener å få høre det ja.

Skrevet

Uholdbart synest jeg!

Skrevet
Og hvor gamle er dere?? Her i huset ville aldri noe slikt skjedd, vi har respekt for hverandre! Streng er du ikke i mine øyne.

Jeg er 26, han er 27. Samboere, foreløpig uten barn.

HI

Skrevet
Jeg blir sint jeg og, tenker og tror alltid det verste..men så lenge han sier ifra, så går det som regel greit. Så jeg syns kanskje at du er litt for streng.

Her var jo hele poenget at han ikke sa ifra.

HI

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Jeg blir sint jeg og, tenker og tror alltid det verste..men så lenge han sier ifra, så går det som regel greit. Så jeg syns kanskje at du er litt for streng.
Her var jo hele poenget at han ikke sa ifra. HI

Ja, men derfor sier jeg og at du ikke er for streng...

Skrevet

Streng og streng... Jeg syns kanskje du overreagerer litt? Hvis dette hadde skjedd med meg hadde jeg blitt redd, sint, skuffet og lei meg. Likevel er det å 'true' med å gjøre det slutt en veldig, veldig alvorlig ting for meg, og da bør man være helt sikker på at man mener det man sier. Jeg hadde sagt tydelig fra til mannen min om at jeg ikke satte pris på å bli behandlet slik, men det er fremdeles veldig langt unna å være så alvorlig at jeg hadde vurdert skilsmisse.

Skrevet

Streng og streng. Det han gjorde var ganske ille, han skremte jo vettet av deg. Utrolig barnslig og tankeløst. Dersom du føler at det var så ille for deg at du ikke orker å være i et forhold der slike ting skjer flere ganger, så er du i din fulle rett til det.

Skrevet

Jeg hadde syntes hele situasjonen skurret. Om mannen din sovnet så kunne fortsatt kameraten tatt Tlf når du ringte og han burde på eget intiativ sendt deg en mld om at mannen din hadde sovnet. Eller sovnet de veldig beleilig helt samtidig? Syntes også det er merkelig at du får mld fra kameraten dagen etter og ikke fra han. Hadde jeg sett at mannen til venninnen min hadde ringt hadde jeg våknet henne og bedt henne ringe han med en gang. Så for meg hadde jeg tvilt på om historien stemte. Om det er sant hadde jeg blitt sur og sagt at det er uaktuelt at det skjer igjen og Evt gjort de samme så han kunne kjent på følelsen.

Skrevet

Det lukter litt muffins.. jeg hadde virkelig ikke trodd på det hvis mannen min gjorde noe sånt.

Skrevet

Har du sett sett den danske serien Klovn? det der skjedde i en episode hvor han ene er utro.Ender med at dama får tak i kompisen dagen etter og han forteller at mannen hadde sovnet.Skikkelig tynn historie spør du meg..

Skrevet
Jeg hadde syntes hele situasjonen skurret. Om mannen din sovnet så kunne fortsatt kameraten tatt Tlf når du ringte og han burde på eget intiativ sendt deg en mld om at mannen din hadde sovnet. Eller sovnet de veldig beleilig helt samtidig? Syntes også det er merkelig at du får mld fra kameraten dagen etter og ikke fra han. Hadde jeg sett at mannen til venninnen min hadde ringt hadde jeg våknet henne og bedt henne ringe han med en gang. Så for meg hadde jeg tvilt på om historien stemte. Om det er sant hadde jeg blitt sur og sagt at det er uaktuelt at det skjer igjen og Evt gjort de samme så han kunne kjent på følelsen.

Jeg ringte først til mannen min sin telefon da jeg våknet, men han svarte fortsatt ikke. Så ringte jeg kameraten, og han svarte. Han fortalte at mannen min lå og sov og gikk og vekket han. Så historien stemte nok den.

HI

Skrevet

Hadde ikke truet med brudd med mindre jeg mente det, og personlig hadde jeg ikke slått opp over det.. Men jeg hadde vært rasende - jeg er også sånn som tenker worst case og dør av bekymring. Hensynsløst & ego.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Syntes ikke du er for streng, men jeg er singel da så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...