Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 mannen min lyver for meg når det gjelder familien sin. han sier han ikke prater med dem. grunnen til jeg vet er at jeg lånte tlf hans for å sende meld til min mamma. tlf min var tom for strøm. der ser ejg han har prate med sin mor og sendt flere meld med ho. mannen min lyver om det. jeg og svigers har ikke noe bra forhold. men jeg fatter ikke hvorfor mannen må lyve til meg fordet. er ikke første gang heller. jeg mister jo tillitt til han når han lyver og det vet han.
Gjest peacock Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 (endret) Kanskje han lyver for å unngå mas? Du kan droppe kontakten med familien hans, men hva får du ut av å prøve å forhindre kontakt mellom han og familien? Om han sier til deg at han ikke har kontakt slipper han ikke bare kjeft fordi du er misfornøyd, han slipper også at du (sikkert konstant) prater negativt om familien hans. Ut fra tonen i innlegget får jeg inntrykk av at du nok er både kontrollerende og masete. Kan ikke dere hellere avtale å ikke prate om svigers? Da kan han få ha den kontakten han ønsker men holde deg utenfor. Endret 9. august 2012 av peacock
Mamma_til_2 Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Oh my good har du stoppet opp og tenkt på hvorfor mannen din føler at han må lyve ang og prate med sine foreldre!!!! han vet vell at du og svigers ikke har noe bra forhold og er vell redd for hva du kommer til og si visst du skulle finne ut at han prater med dem! La det gå forbi i stillhet!
Netti*** Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Oi en som eier mannen sin her... Det er foresten ikke det samme som å elske. Stakkars mann... Støtter han jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 jeg ønsker ikke kontrollere mannen. men ønsker at mannen skal prate med meg uansett hva. jeg lager ikke noe ut av at han prater med familien sin. vis han vil prate med familien sin så får han jo det. men jeg ønsker jo at han skal være åpen mot meg å prate med meg om dette. dette fordi jeg og han fikk ganske dårlig forhold når vi kranglet på det værste med familien hans. jeg og svigers har dårlig forhold ja. men jeg ønsker ikke å hindre mannen i å ha et forhold med de. er familien hans.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Oh my good har du stoppet opp og tenkt på hvorfor mannen din føler at han må lyve ang og prate med sine foreldre!!!! han vet vell at du og svigers ikke har noe bra forhold og er vell redd for hva du kommer til og si visst du skulle finne ut at han prater med dem! La det gå forbi i stillhet! ja jeg vet han tenker dette. og han er nok redd for å såre meg. men det vil jo såre mer om jeg finner ut dette fra andre. jeg ønsker kunn åpenhet ikke noe stor sak ut av det.
Mamma_til_2 Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Oh my good har du stoppet opp og tenkt på hvorfor mannen din føler at han må lyve ang og prate med sine foreldre!!!! han vet vell at du og svigers ikke har noe bra forhold og er vell redd for hva du kommer til og si visst du skulle finne ut at han prater med dem! La det gå forbi i stillhet! ja jeg vet han tenker dette. og han er nok redd for å såre meg. men det vil jo såre mer om jeg finner ut dette fra andre. jeg ønsker kunn åpenhet ikke noe stor sak ut av det. åpenhet er bra, men kjære deg du kan ikke bli såret pga at han snakker med familien sin. Sier det en gang til: LA DET LIGGE!!!!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Hun blir jo ikke sur fordi de har kontakt, men fordi han holder det skjult og det kan jeg forstå.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #9 Skrevet 9. august 2012 Hun blir jo ikke sur fordi de har kontakt, men fordi han holder det skjult og det kan jeg forstå. takk noen som forstår. jeg vil bare å åpenhet mellom meg og mannen.
Hønemor30 Skrevet 9. august 2012 #10 Skrevet 9. august 2012 Men kjære deg, da må du snakke om dette MED mannen din og IKKE med oss jentene her inne Spør han rett ut, og du vil vel få et svar? Så får dere ta det derifra.. Sånn dette høres ut for meg, så har dere det kanskje ikke helt topp siden han lyver om en "filleting" som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå