Lettie Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Hadde UVI sist jeg var hos legen (er gravid) og fikk da en penicillinkur. Svien gir seg ikke, noe jeg fortalte legen da jeg var hos han til kontroll i dag. Hadde svakt utslag på urinprøven. Legen mente det ikke var behov for ny kur, at det kun var "forurensing" (?) Men er det noen som vet hva jeg kan gjøre mot svien? :-/
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Hvordan svie er det? Klør det liksom? Tenker på sopp. Det kan ofte bli sopp etter en uvikur pga antibiotikaen. Og sopp kan forurense..
Lettie Skrevet 9. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2012 Ikke veldig kløing egentlig, men litt "stikking". Har smurt med canestensalve, men det hjelper ikke :-(
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Antibiotikaen dreper alt den klarer og knekke. Så da lurer soppen og venter på rette angrepet.
Lettie Skrevet 9. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2012 Skal jeg bare fortsette å smøre med canesten da, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå