Gå til innhold

Giftemål med egyptiske menn


aisha2

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

De som tenker på å inngå ekteskap med utenlanske menn fra arabiske land.Les NAKEN I HIJAB om en norsk dame i slutten av 20 årene som nettopp gjorde dette.(det kan finnes untak ,men veldig sjelden).

Av erfaring har jeg ingen respekt for arabiske menn da jeg selv har fått erfare den verste siden av dem.

De svindler seg frem fra å lure turister for penger,sex og nasjonalitet. for å underholde familiene sine fra fattigdom

De bryr seg ikke om hvor gammel du er bare de får noe goder ut av det,ikke bare en men flere damer på 1 gang,vi er bare en pengemaskin for dem.

Kjære medsøstre vill dere bli lurt for litt kjærlighet og omsorg og penger så er det ikke verd dette,for hele familien er med på dette fra mannen sin side.

Så vasku om han anbefaler orfi ekteskap så er det ikke verd noen ting og dette er ikke noe orntlig ekteskap , men godkjent for turistpoliti slik at man kan gå fritt uten att ploiti bryr seg.

Så fort du er reist lover han gull og grønneskoger,sender deg tekstmeldinger med kjærlige meldinger om hvor glad han er i deg.

Og når han har fått deg forelsket begynner maset om penger til alt mulig.

Såfort du er reist er den en ny dame som venter på tur slik forsetter dette.

Om du skulle få barn med han er barnet hannes eiendom etter egyptisk lov.

Skulle dere inngå med kjøp og leie der nede skriv alt i kvinnenes navn for du får ingen ting om han bryter med deg.

Tenk dere godt om,vil dere ha kjærlighet på lånt tid og bli utnyttet og kaste bort mange år fra deres liv til ingen nytte.

sorry dette ble for mye negativt ,men det kan og er og blir damers skjebne verden over.Det finnes tusenvis av kvinner som er i en verre situasjon enn den jeg fremlegger,og som i dette øyeblikk opplever grusomme ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du generaliserer ikke i det hele tatt, du...

 

Nei jeg generaliserer ikke bare forteller den virkelige verden som kan være vond å forstå for noen som ikke vet bedre.Er ikke rasehater i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ellers har du det godt med deg selv?

 

Sug:Ja jeg har det godt med meg selv etter jeg ble kvitt problemene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du generaliserer ikke i det hele tatt, du...

 

Nei jeg generaliserer ikke bare forteller den virkelige verden som kan være vond å forstå for noen som ikke vet bedre.Er ikke rasehater i det hele tatt.

Er ikke dette generalisering? Neivel, hvis du sier det så..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira med en av hver
Les boken NAKEN I HIJAB, IKKE UTEN MIN DATTER osv og se om dere kjenner dere igjen

 

Jeg har lest diverse bøker om emnet, blant annet de du nevner, og jeg mener fortsatt at du generaliserer.

Selvsagt forekommer det du skriver om, både med norske og arabiske kvinner, det skal jeg ikke fornekte. Men synes allikevel det er feil å si at alle arabiske (eller egyptiske?) menn kun ser på oss som pengemaskiner, og er ute etter å lure kvinner.

 

Men for all del, vi har alle forskjellige meninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les boken NAKEN I HIJAB, IKKE UTEN MIN DATTER osv og se om dere kjenner dere igjen
Jeg har lest diverse bøker om emnet, blant annet de du nevner, og jeg mener fortsatt at du generaliserer. Selvsagt forekommer det du skriver om, både med norske og arabiske kvinner, det skal jeg ikke fornekte. Men synes allikevel det er feil å si at alle arabiske (eller egyptiske?) menn kun ser på oss som pengemaskiner, og er ute etter å lure kvinner. Men for all del, vi har alle forskjellige meninger!

 

jeg skrev faktisk i parantes med få unntak.og ja heldigvis er vi alle forskjellige menn som kvinner i alle nasjonaliteter.

jeg skriver om det jeg har opplevd og mange andre med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie-s

Men selv om dette er noe du selv har opplevd så kan du ikke si at alle er slik.

 

Les en annen bok som heter: "Voldtekt i guds navn" så vil du finne drittsekker i kristendommen også, har selv lest den boken og jeg går ikke rundt og tror at alle prester og personlig kristne er slik av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv om dette er noe du selv har opplevd så kan du ikke si at alle er slik. Les en annen bok som heter: "Voldtekt i guds navn" så vil du finne drittsekker i kristendommen også, har selv lest den boken og jeg går ikke rundt og tror at alle prester og personlig kristne er slik av den grunn.

 

Nei jeg har ikke fordommer mot noen mennesker,fordi jeg har reist mye og erfart mye på godt og vondt.Pointet jeg vil frem til er at man skal ikke gå blindt inn i noe som kommer feil ut.om folk vil bli lurt og fratatt sin identitet så må man bare gjøre det.og selfølgelig er det unntak hvor det finnes bra menn ,men for hvor lenge.fordi en dag vil han ha en egyptisk kone også sammen med deg.og kanskje får du ikke vite det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...