Gå til innhold

NAV ringte tilbake :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må først si at egentlig er jegt fornøyd med NAV og dne hjelpen jeg får der. Har AAP og har hatt det noen år nå.

I fjor følte jeg meg såppass bra at jeg begynte på utdanning, noe som ble mye mye tyngre enn beregnet, men jeg fulførte i allefall. (stolt ja!)

I slutten av april begynte jeg å ringe NAV for å legge videre plan. Fikk aldri tak i saksbehandler og nesten hver gang jeg ringte hadde jeg fått ny...

Virker som de nye aldri tok tak i saker de fikk overført, selv om jeg ringte gang på gang og la igjen beskjed om at jeg ønsket møte/ de skulle ringe tilbake hørte jeg ingne ting fra dem.

I allefall, etter sommeren er jeg nå igjen klar for å begynne på noe. Helst videre på skole, men denne gangen deltid. (har legeerklæring på at jeg ikke bør jobbe mer en max 50% nå)

Skolen kan jeg søke på nå, begynner i sept.

Ringte NAV for n'te gang og fikk navnet på enda en ny saksbehandler :/

Ga nesten opp håpet, men la nok en gang igjen beskjed om at jeg ønsker kontakt.

og 2 timer senere ringte faktisk saksbehandleren min tilbake!! :)

Hun skulle sette opp time til meg så snart som mulig, ville bare si at hun ikke kunne neste uke, men uka etter det skulle hun finne noe :)

Utrolig at man skal bli så glad for at noen faktisk gjør jobben sin... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig hva folk føler de må forteller her inne.

Skrevet

Utrolig hva folk føler de må forteller her inne.

Ja for gud forby at noen skriver noe positivt om NAV til en forskjell. Av all anne drit som det skrivs om her inne, var vel dette et av de mere positive.Skjønner ikke hvorfor du følte for å slå ned slik på Hi??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...