Gå til innhold

Har du og kjæresten/mannen din deres "egen" sang?

Anbefalte innlegg

Gjest Miryks
Skrevet

Har et par venninner som blir helt myke og blanke i øynene når det spilles enkelte sanger på radioen.

I stad bladde jeg gjennom youtube-favorittene mine, og kom til det som jeg innså må være min og gubbens sang, og ble sittende å tenke tilbake til tiden da vi rota og flørtet før vi ble sammen.

Har dere noen sanger som er spesielle for dere og typen, eller som har betydd mye for bare deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har en egen sang :) Tittelen står i gifteringene våre. Det er "The only ones" av Reamonn

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Vi har en egen sang som vi danset brudevals til, men er ikke sånn at vi blir salige i blikket hver gang vi hører den... :P

Skrevet

Per Gessles cover av "I Wanna Be Your Boyfriend" bringer fram minner. Vi satt i sofaen og pc'en spilte på random. Denne låta ble spilt og gubben sa: "Ej vil det, alsså..."

Skrevet

Vi har 4 sanger vi blir sentimental til. Den som gikk på radio da vi møttes. Ble spilt hele sommeren og vi kjørte mye bil den sommeren. Samt 2 låter vi forelska oss i begge to og har hørt mye sammen. Hadde de også som brudevals og i kirka da vi giftet oss. Siste er den dattera vår ble født til.

Vi har ikke noe lik musikksmak, men har et par artister vi liker begge to så den musikken blir spilt når vi er på bilturer. Da dattera vår ble født hadde vi en plate begge var hekta på. Spilte både når vi kjørte sammen og aleine. Hadde den med på fødsel og jenta vår kom til favorittsangen, helt uplanlagt. Plata spilte for 3 gang da hun ble født.

Man blir litt rørt når disse sangene dukker opp :-)

Skrevet

De to sangene får meg til å tenke på fødselen, kjærligheten, livet og hvor stort det er.

Lightning Crashes - Live

Songbird - Eva Cassidy

Snow patrol - Chasing Cars

Det er sangen til meg og mannen. Vi hørte på den når vi ble sammen, og det er visse ting i teksten som passer til oss.

Skrevet

The Everlasting med Manic Street Preachers <3 <3

Skrevet

November Rain - Guns'n Roses

Skrevet

Blir vel ikke akkurat sentimental, men akkurat da vi ble sammen var Warren G og Sissel Kyrkjebøs "Prince Igor" veldig stor.

Tenker tilbake til den tiden når jeg hører den, men blank i øynene blir jeg ikke :)

Skrevet

Jeg tror veldig ofte vi jenter tenker at "vi" har en sang - noe mennene våre ikke er helt klar over ;)

Skrevet
Jeg tror veldig ofte vi jenter tenker at "vi" har en sang - noe mennene våre ikke er helt klar over ;)

hehe, du sier noe der. Selv om det ikke stemmer for oss. Min man kom hjem fra jobb og sa at han hadde hørt sangen vår på radioen, skrudde opp på full guffe og fikk gåsehud ;)

Skrevet

Welcome to Miami med Will smith faktisk! Hadde med oss kun en CD på roadtrip i USA, og det var første sangen på plata :D *mimre*

Skrevet

Vi har vel egentlig ikke det. Men det er to sanger som får meg til å tenke ekstra på min kjære, nettopp fordi jeg mener det som blir sagt der. Akkurat som om de er skrevet av meg til han. Veksler også på å ha de to som hans ringelyd på tlf.

De to sangene er: ælsk dæ vilt med too far gone

og Never loved before med alan jackson

Skrevet

Vi har :) The Story, Brandy C. Ikke bare passer teksten perfekt, men vi har hele veien hoppet opp og danset når den kommer på radio eller cd :)

Skrevet

Det vakraste jag vet m Cecilia Vennersten og om det ikke er vår sang akkurat så gikk mannen og gauler vi to har en hemmelighet ( DDE ) i øret mitt i bryllupet siden jeg var gravid og ingen visste det ennå :)

Skrevet

Jepp, "Only this moment" av Røyksopp :-)

Skrevet

Fields of Gold - Sting

Enchanted - Taylor Swift (ja, faktisk! Teksten passer utrolig bra til historien vår)

Skrevet

Må le litt. Vår sang er ikke akkurat en sang man spiller i bryllup, men den er like fullt og fast vår sang. Arlo Guthrie - the motorcycle song. Haha Det er egentlig kjempeteit, men det er vår sang. Ellers har jeg vel flere fine og romantiske sanger fra den tiden vi ble sammen som vekker minner og får meg til å smile.

Skrevet

Herregud,ja hadde med eksen min når vi var 15.Har liksom vokst fra den fjortissgreia der..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ikke akurat slik at vi kaller det vår sang. Men dagen etter at vi ble sammen satt vi i bilen hans, han finner fram en cd, og starter å synge på Hellbillies - Det finaste eg veit til meg :-p Begge to får den "lykkes dagen" ferskt i minne når vi hører den :)

Gjest Miryks
Skrevet

"Vår" sang er Celldweller med Tragedy eller Frozen. Ikke akkurat løøøøvsongs, men. Reminds me of the good ol' times :)

Skrevet
Herregud,ja hadde med eksen min når vi var 15.Har liksom vokst fra den fjortissgreia der..

HUFFDA. Fjortissgreie? Voksne damer på DIB har det, så det er vel kanskje ikke en fjortissgreie. Desutten er det bare koselig å ha slike ting med kjæresten sin, så av deg lukter det egentlig bare misslykket kjærlighetsliv.

Skrevet
Må le litt. Vår sang er ikke akkurat en sang man spiller i bryllup, men den er like fullt og fast vår sang. Arlo Guthrie - the motorcycle song. Haha Det er egentlig kjempeteit, men det er vår sang. Ellers har jeg vel flere fine og romantiske sanger fra den tiden vi ble sammen som vekker minner og får meg til å smile.

Jeg dævver! Ser forr meg dere danser til denne i bryllupet deres. :D

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Deilig til plumbo ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...