Piipii Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Da jeg var på toalettet istad var det slim og litt blod i trusa, er det dette som kalles tegningsblødning? Jeg har tre uker og en dag til termin, så burde jeg kontakte føden, eller skla jeg bare vente å se hva som skjer utover? Har ikke spesielt vondt, kjenner det presser litt nedover og litt smerter i magen bare.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Sånn startet begge mine fødsler. Mensmurring og svake rier kort tid etter. Jeg har alltid hatt den oppfatning at man ringer føden uansett hvis det er blod fra underlivet i graviditet. Da jeg ringte ved første graviditet sa jm at det hørtes ut som fødsel var i gang, og at vi nok kom til å se hverandre innen et par døgn. Tolv timer senere lå jeg på fødestua. Andre gang startet jeg med tegningsblødning, nedpress og mensmurring kl ett om natten.. 13 timer senere var jeg ferdig med fødselen:-) Jeg tipper din tid har kommet:-) Masse lykke til! :-)))
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Høres mer ut som slimproppen enn tegningsblødning, men ville ringt føden uansett.
Piipii Skrevet 9. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2012 RIngte nå, men jordmoren sa ay jeg bare måtte vente på at riene skulle komme og det kunne skje ikveld eller om tre uker:( Og jeg som gjerne skulle bli sjekket om det var noe åpning osv, men men den gang ei. Så da får jeg vel bare vente da....
Sinetree Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Sånn var det for meg også, men det var først da jeg hadde blødd litt i noen timer at JM kalte det tegningsblødning. Fødte 36t etter at slimproppen gikk/blødningen startet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå