Piipii Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Da jeg var på toalettet istad var det slim og litt blod i trusa, er det dette som kalles tegningsblødning? Jeg har tre uker og en dag til termin, så burde jeg kontakte føden, eller skla jeg bare vente å se hva som skjer utover? Har ikke spesielt vondt, kjenner det presser litt nedover og litt smerter i magen bare.
eaglebeagle Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Det var slik hos meg i det minste. Jeg fikk blod/slim i do sist jeg fødte, men hadde ikke spesielt vondt eller noe, så visste ikke om det var fødsel på gang. Ringte føden og fikk beskjed om å komme ned for en sjekk. Det tok vel knappe halvtimen, så var babyen ute. Vannet gikk i det vi kom inn døren, og babyen fulgte med ut he he. Det kan jo selvsagt også være denne slimproppen man snakker om, den har jeg aldri sett i mine svangerskap, men kan visst være slik. Ta en telefon du :-)
Piipii Skrevet 9. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2012 RIngte nå, men jordmoren sa ay jeg bare måtte vente på at riene skulle komme og det kunne skje ikveld eller om tre uker:( Og jeg som gjerne skulle bli sjekket om det var noe åpning osv, men men den gang ei. Så da får jeg vel bare vente da....
1påjord1ihimmelen1imagen Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 ta å ring på nytt nå, nå har det sikkert kommet nye jordmødre på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå