Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Jeg føler meg veldig gravid - aldri vært det før, og ønsket er så utrolig sterkt! Ikm er på lørdag, samboer kommer hjem i kveld og hadde tenkt å teste i morgen tidlig med morgenurin. Har følt på utrolig mange symptomer som jeg ellers aldri har hatt før mensen, slik som tunge/vonde pupper, veldig sliten og trøtt, varm/kald- fryser lett, øm og vond i korsryggen ++ Spesielt vonde og tunge pupper var svært fremtredene fra første stund en ukes tid. Men i dag forsvant det liksom. Kan klemme puppene helt inn uten at det gjør vondt. Er redd jeg ikke er gravid, men ønsker det så veldig. Har tester liggende, men føler jeg svikter samboeren om jeg ikke venter med å ta første test til han er kommet hjem. Hva ville du gjort? Og hva sier din magefølelse om dette?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Min mann har ikke hatt behov for å være til stede når jeg tester, det holder med å få informasjonen. Men kanskje du har en sånn kvinnelig variant av mann.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Min mann har ikke hatt behov for å være til stede når jeg tester, det holder med å få informasjonen. Men kanskje du har en sånn kvinnelig variant av mann. Hehe.. nei, samboeren min er mann ja, som har to gutter fra før faktisk.. Så han har vært igjennom dette før - noe ikke jeg har...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 test når du er alene. da har du ikke det presset på deg. mannen min har heller aldri hatt behovet for å være med på dette,.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 når jeg var gravid så hadde jeg ingen symptomer, jeg bare våknet tidlig en dag og følte jeg måtte teste... Mannen fikk vite det når han våknet, da viste jeg han bare testen Mannen trenger jo ikke se mer enn testen hvis ikke han absolutt vil se deg tisse på den, he he. Lykke til.
Silverfox Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Jeg vet faktisk ikke sikkert hva jeg ville gjort.. Kanskje ringt og snakket med ham og spurt hva han synes. Ellers kaaaaan man vel klare å vente til han kommer i kveld... Gjerne godt å ha ham der, enten til å juble med eller til å søke trøst hos. Uansett krysser jeg alt jeg har for at du får det resultatet du ønsker!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 når jeg var gravid så hadde jeg ingen symptomer, jeg bare våknet tidlig en dag og følte jeg måtte teste... Mannen fikk vite det når han våknet, da viste jeg han bare testen Mannen trenger jo ikke se mer enn testen hvis ikke han absolutt vil se deg tisse på den, he he. Lykke til. Skjønner hva du mener, men han er ikke hjemme før sent i kveld (midnatt). Så jeg lurer på om jeg skal teste i dag i løpet av dagen, eller om jeg skal vente til i morgen tidlig å benytte meg av morgenurin. Ikm er ikke før lørdag, så det er kanskje litt tidlig også....? HI
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Klarer du å vente så gjør du det, svaret er mer sikkert på morgenurin før ikm. Men er testen negativ i morgen så kan du jo fremdeles være gravid, så det beste er jo å teste når du skulle hatt mensen.
Mrs. Bouquet Skrevet 9. august 2012 #9 Skrevet 9. august 2012 Hadde testet i dag, og hver dag frem til ikm om jeg hadde testene og hadde håp om at jeg var gravid. Jeg vil være i fred med reaksjonen når jeg tester, så jeg får noen minutter på å fordøye svaret selv. Min mann er ikke så veldig opptatt av testinga, han hadde sikkert satt pris på om jeg utsatte å fortelle ham et positivt resultat så lenge som mulig. Så hadde svangerskapet blitt kortere.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #10 Skrevet 10. august 2012 Tok en test i går ettermiddag - nada... Tok en test i dag - nada... ikm i morgen... er ikke så positiv lenger kjenner jeg, men er lov å håpe.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2012 #11 Skrevet 11. august 2012 TR er kommet - på dagen sin... Trist! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå