Gå til innhold

Mirakelkur mot mørke ringer under øynene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... finnes det? Kremer? Masker? Kosthold? Søvn? Mosjon?

Kunne godt tenkt meg å se litt "freshere" ut i trynet! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitt med poser og mørke ringer siden jeg var veldig ung. Arvelig belastet. Har faktisk valgt å ta plastisk operasjon, for ingenting annet funket.... Og ser 10 år yngre ut:-) Verdt hver krone! Vet ikke om det finnes operasjon mot bare mørke ringer, da, men mine ble iallefall borte med posene:-)

Skrevet

Jeg har mørke ringer uansett hvor fresh og opplagt jeg er, men det blir verre når jeg er sliten og har fått dårlig søvn. Har ikke funnet noe som funker, annet enn sminke da :-) Bruker "well rested" fra Id under vanlig sminke. Ser ihvertfall litt bedre ut:-)

Skrevet
Jeg har slitt med poser og mørke ringer siden jeg var veldig ung. Arvelig belastet. Har faktisk valgt å ta plastisk operasjon, for ingenting annet funket.... Og ser 10 år yngre ut:-) Verdt hver krone! Vet ikke om det finnes operasjon mot bare mørke ringer, da, men mine ble iallefall borte med posene:-)

Kan jeg spørre hva det kostet og hva slags operasjon du tok? (laser fra innsiden av nedre øyelokk eller noe anne?).

Skrevet

Jeg bruker Estee Lauder "Advanced night repair" for øyne. Den funker veldig bra på meg, iallefall. Svindyr, men du trenger bare 2 dråper, så den holder i nesten et år..

Ellers har jeg brukt "Touche d`eclat" fra YSL ( sånn "tryllepenn" )

Skrevet

Jeg dekker med sånn penn, men min heter noe med touch magique eller hvordan det enn skrives. Har hørt at hemoroidesalve skal hjelpe veldig, men har ikke følt for å smøre det under øynene. Det føles feil, av en eller annen grunn. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...