Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Dine erfaringer, virker det? Skal ned noen kilo og i tillegg til å kombinere rett kosthold med kondisjonstrening har jeg sett litt på dette.
attpåklatt 75 Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 det virket på meg! jeg var prøvekanin for ei venninne som var av de første som startet opp i norge for endel år siden. gikk inn over 30 cm fordelt på diverse steder på kroppen. mest rundt lår og de valkene som kommer over bh kanten på ryggen mener de har prisgaranti også. at de sier du skal gå inn ett visst antall cm (minimum), og hvis det ikke skjer, så får du pengene tilbake
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Fungerte svært dårlig på meg, fulgte kostholdsrådene i boken jeg fikk utdelt og gikk vel ned 5 cm på det meste på 10 behandlinger så for min del var det bortkasta penger:(
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Hva er dette egentlig? Altså, er det pulver, eller piller eller hva?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 HI her! Det jeg var mest opptatt av var om disse elektrodene de bruker kan hjelpe meg å stramme opp magen. Jeg tar jo situps og jogger, men føler ikke magen min strammes opp. Kostholdsrådene følger jeg varianten i vektklubb.no og det fungerer jo og jeg går ned i vekt. Men hadde behøvd å strammet opp magen og få litt hjelp til den.... Er hverken pulver eller piller men slik jeg har forstått det er det kost- og treningsprogram.
Netti*** Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Husk å måle selv. Har ei venninne som gikk inn såååå mye i følge Bailine damene. Men målebånet hennes hjemme sa noe helt annet. Utrolig sleipt.
attpåklatt 75 Skrevet 10. august 2012 #7 Skrevet 10. august 2012 det tok som sagt sånne vanskelige valker som de over bh stroppen.. jeg fulgte ikke de kostrådene, skulle bare vært prøvekanin så hun lærte seg å sette de på plass riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå