Gå til innhold

Hehe... Hønsene på DiB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som ler godt hver gang noen kommer med kommentarer som "ja det er jo typisk for hønsene her inne på DB...", "Alle de hønene her på DB..." og lignende kommentarer som referer til brukerne her inne, og de selv da tydeligvis ikke tenker over at de selv jo OGSå er her inne og for alle andre da blir en del av den store gruppen "andre dibbere" og selv en av "hønsene"?

Virker som om noen mener at de selv er spesielle og unike, forstår alt og at alle andre her bare er dumme høns som typisk mener ditt og datt uten å selv innse at så lenge man selv er en bruker, så kan man faktisk ikke rakke ned på resten samlet sett. Vi er mange brukere her inne, mange! Og alle er ulike. Man kan ikke omtale alle andre som en stor homogen gruppe som har en bestemt mening og så holde seg selv utenfor denne gruppen i tro om at man er så himla ulik selv. Det blir bare for dumt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der var så typisk DB innlegg, Alva! Skjerp deg! ;)

Heheh, har tenkt over det samme. Syns det er like festlig hver gang, og da særlig siden den som sier sånt som regel er anonym. Altså ikke en som markerer seg som annerledes enn "resten av hønsa" her inne.

Skrevet

Mye mangel på selvinnsikt ja, men trodde det var greia her inne jeg?

jaja, får finne meg ett annet forum hvor det praktiseres manglende selvinnsikt da :)

Skrevet (endret)

Jeg er klar over at skrev et svar om inneholdt setningen hønsene på dib i stad.

JEg er også klar over at jeg vanker her inne, og at andre sannsynligvis ser på meg som ei av hønene.

Tror jeg meg spesiell? Nei, ei heller unik. Men at jeg inneimellom får neller av diverse svar her inne, og kjenner på trangen til å svare-så absolutt. Som alle de andre som svarer :P

Og Alva..no offence, men du gjør det samme selv nå da...du er heller ikke unik selv om du legger inn et innlegg med kritikk av resten!

Når det er sagt, har jeg ikke noe annet å "ta" deg på :)

Endret av Solkira <3 <3 <3 <3 <3 <3
Skrevet
Jeg er klar over at skrev et svar om inneholdt setningen hønsene på dib i stad. JEg er også klar over at jeg vanker her inne, og at andre sannsynligvis ser på meg som ei av hønene. Tror jeg meg spesiell? Nei, ei heller unik. Men at jeg inneimellom får neller av diverse svar her inne, og kjenner på trangen til å svare-så absolutt. Som alle de andre som svarer :P Og Alva..no offence, men du gjør det samme selv nå da...du er heller ikke unik selv om du legger inn et innlegg med kritikk av resten! Når det er sagt, har jeg ikke noe annet å "ta" deg på :)

Hehe.. Jeg kritiserer ikke alle andre brukerne under ett nå, jeg humrer litt over at noen andre gjør det. Blir ikke helt det samme det nei ;)

Skrevet

Joa, litt enig med deg. Men JEG er ikke en av hønsene selv om jeg er mye her inne ;)

Skrevet
Joa, litt enig med deg. Men JEG er ikke en av hønsene selv om jeg er mye her inne ;)

Nettopp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...