Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 i dag kom skattepengene Hurra, 17 000 rikere
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Å så deilig :-) Har du fått oppgjøret på altinn? Igår eller idag? Uff venter enda jeg se :-P
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Har ikke sjekket altinn, bare konto, og den buler
attpåklatt 75 Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 fikk oppgjøret mitt je og nå.. -16000 :/
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Neineinei til hun som fikk minus 16 000.
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Åh det så jeg ikke.. Uff og uff :-(
Papegøyeblomst Skrevet 9. august 2012 #9 Skrevet 9. august 2012 Åh, nÅ ble jeg skikkelig gira, og sjekka kontoen-- Men neida, sukk, ikke noe hos meg enda.....
sax Skrevet 9. august 2012 #11 Skrevet 9. august 2012 Nei, ingenting hos meg enda. Alltid fått i juni før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå