Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Hei. Jeg tok en graviditetstest i dag som jeg fikk en svak strek på (kontrollstreken var sterk, men den som påviser hcg var svak). Jeg har ofte fått svake streker på disse testene før uten at jeg har vært gravid (billige test-strimler), men de har vel egentlig likevel ikke vært så sterke som det den svake streken var i dag.... Jeg tenkte at jeg skulle ta en test til for å sjekke om jeg fikk noen strek på denne også, men det gjorde jeg ikke... (testet 5 minutter etterpå med ny urin.) Er det mest sannsynlig at jeg ikke er gravid? Noen som vil prøve å påstå noe? Jeg skal teste på nytt i morgen, men tviler vel egentlig på at den blir positiv.... Jeg vet ikke når jeg skulle hatt/skal ha mensen, er snart 8 uker siden jeg har født. For ca. en uke siden så hadde jeg litt rosa utflod og tenkte at det kanskje kunne vært el eller en liten festeblødning!? Eller kanskje det bare var noe rester etter renselsen.... Jeg har veldig lyst til å bli gravid selv om babyen min bare er snart 8 uker, men det gjør vel egentlig ikke noe om jeg venter ett par mnd. til....
Serepta Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Kjøp heller en ordentlig test. Clearblue digital er idiotsikker, og du slipper å tolke svarene.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Kjøp heller en ordentlig test. Clearblue digital er idiotsikker, og du slipper å tolke svarene. Takk for tips. Jeg venter litt med å kjøpe en digital test, haster egentlig ikke med å finne ut om jeg er gravid. Hvis testen er enda mer positiv i morgen så vil jeg nok tro at jeg er gravid, hvis det ikke er noen strek så er jeg nok bare ikke gravid enda. Det er jammen spennende å ikke vite om en er gravid eller ei! Mvh HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå