ElisaLie Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Hei, alle sammen. Jeg er ny her Det er vanskelig å velge et navn. Jeg trenger et navn til ei søt jenta. Vi har mellomnavnet klart, Maylinn. Men trenger hjelp til et fornavn, helst et som passer til Maylinn. Har tenkt på Eline eller Helene. Hva synes dere? ønsker gjerne flere forslag
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Både Helene og Eline er jo fine navn. Har dere tenkt å bruke begge navnene til daglig? Da synes jeg kombinasjonen blir litt tung. Eva Maylinn Anna Maylinn Erle Maylinn Ada Maylinn Oda Maylinn Ea Maylinn Jeg synes, som du ser, at hvis begge navnene skal brukes så bør kanskje fornavnet være litt kortere.
TøffiTrynet☠ Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Hva med Siri Maylinn? Men egentlig synes jeg Maylinn står best alene. Det er jo i grunnen to navn..
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Jeg syns skrivemåten Mailin er bedre når man skal skrive det i ett. Vanligvis skrives Maylinn i to ord May Linn. Enig med henne ene over her at et litt kortere navn gjør seg best foran.
ElisaLie Skrevet 8. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2012 (endret) Hva med Siri Maylinn? Men egentlig synes jeg Maylinn står best alene. Det er jo i grunnen to navn.. Han vil ha Maylinn etter sin bestemor. Men jeg likte ikke d navnet. så vi ble enig om at Maylinn skal være mellomnavn, og jeg får bestemme fornavnet Endret 8. august 2012 av ElisaLie
ElisaLie Skrevet 8. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2012 (endret) Mannen min er engelsk, så vil helst ha et navn som er fint både på engelsk og norsk. Hva med å skrive det som "Meilin"? Men det virker litt rart ut. Det er menniga at "Maylinn" skulle uttales "Mei lin" og ikke "Mai lin". Endret 8. august 2012 av ElisaLie
ElisaLie Skrevet 8. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2012 Både Helene og Eline er jo fine navn. Har dere tenkt å bruke begge navnene til daglig? Da synes jeg kombinasjonen blir litt tung. Eva Maylinn Anna Maylinn Erle Maylinn Ada Maylinn Oda Maylinn Ea Maylinn Jeg synes, som du ser, at hvis begge navnene skal brukes så bør kanskje fornavnet være litt kortere. Tusen Takk Tror skal bare bruke fornavnet til daglig. Men hvordan uttales Erle på engelsk?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Sara Amanda Emma Hannah Leah Victoria Rebecca Emily Alice Ann e/a Susan /ne/na Marlene Elisabeth mange fine navn (Nå har jeg bare fyrt ned de "engelske" navnene jeg har kommet på, så kan jo du se om du synes noe passer med Maylinn Jeg likte det navnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå