Gå til innhold

Trenger litt navnhjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alle sammen. Jeg er ny her :)

Det er vanskelig å velge et navn. Jeg trenger et navn til ei søt jenta.

Vi har mellomnavnet klart, Maylinn. Men trenger hjelp til et fornavn, helst et som passer til Maylinn. Har tenkt på Eline eller Helene. Hva synes dere? ønsker gjerne flere forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Helene og Eline er jo fine navn.

Har dere tenkt å bruke begge navnene til daglig? Da synes jeg kombinasjonen blir litt tung.

Eva Maylinn

Anna Maylinn

Erle Maylinn

Ada Maylinn

Oda Maylinn

Ea Maylinn

Jeg synes, som du ser, at hvis begge navnene skal brukes så bør kanskje fornavnet være litt kortere.

Skrevet

Hva med Siri Maylinn? :)

Men egentlig synes jeg Maylinn står best alene. Det er jo i grunnen to navn.. :)

Skrevet

Jeg syns skrivemåten Mailin er bedre når man skal skrive det i ett. Vanligvis skrives Maylinn i to ord May Linn.

Enig med henne ene over her at et litt kortere navn gjør seg best foran.

Skrevet (endret)
Hva med Siri Maylinn? :) Men egentlig synes jeg Maylinn står best alene. Det er jo i grunnen to navn.. :)

Han vil ha Maylinn etter sin bestemor. Men jeg likte ikke d navnet. så vi ble enig om at Maylinn skal være mellomnavn, og jeg får bestemme fornavnet

Endret av ElisaLie
Skrevet (endret)

Mannen min er engelsk, så vil helst ha et navn som er fint både på engelsk og norsk.

Hva med å skrive det som "Meilin"? Men det virker litt rart ut. Det er menniga at "Maylinn" skulle uttales "Mei lin" og ikke "Mai lin".

Endret av ElisaLie
Skrevet
Både Helene og Eline er jo fine navn. Har dere tenkt å bruke begge navnene til daglig? Da synes jeg kombinasjonen blir litt tung. Eva Maylinn Anna Maylinn Erle Maylinn Ada Maylinn Oda Maylinn Ea Maylinn Jeg synes, som du ser, at hvis begge navnene skal brukes så bør kanskje fornavnet være litt kortere.

Tusen Takk :) Tror skal bare bruke fornavnet til daglig. Men hvordan uttales Erle på engelsk?

Skrevet

Sara

Amanda

Emma

Hannah

Leah

Victoria

Rebecca

Emily

Alice

Ann e/a

Susan /ne/na

Marlene

Elisabeth

mange fine navn :)

(Nå har jeg bare fyrt ned de "engelske" navnene jeg har kommet på, så kan jo du se om du synes noe passer med Maylinn :) Jeg likte det navnet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...