Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Det varierer egentlig veldig for meg. Jeg er stort sett aldri alene, men noen ganger vil jeg bare låse meg inn på badet og sette meg ned på gulvet og føle meg alene! Jeg har en jobb hvor jeg møter folk hele dagen og blir stresset når noen spør om jeg vil møtes etter jobb...da vil jeg hjem til mine og ha tid med dem.(jobber over 100 % for tida så tid med familien er viktig viktig!!!!) Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Begge deler. Jeg trives med folk, samtidig som jeg liker å bare være meg alene. Jeg setter stor pris på alenetiden jeg har på kveldene mens minstemann sover, og mannen er på trening, eller kamp. Samtidig som det er fint å ha besøk av ei venninne, eller at jeg er ute en gang i blandt og. Må liksom ha en fin balanse mellom bare alene, og veldig sosial.
Mandalas Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Jeg er litt aleneulv/ introvert. Jeg trives med mennesker jeg kjenner godt, alle andre suger energien ut av meg. Jeg er nok en som trives veldig godt i eget selskap. Kjeder meg sjelden for å si det sånn, og er ikke en som prater så altfor mye heller i og for seg. Tidligere mislikte jeg sterkt at jeg var sånn, nå trives jeg godt med den jeg er heldigvis.
me_87 Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Jeg liker best å være med andre folk,men er deilig å være litt alene innimellom og.
CaptainHindsight Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Liker meg best alene med mann og barn. Blir veldig stresset om jeg er med mange mennesker over lang tid. Koselig med vennebesøk altså, men er det for mange dager i uka blir jeg helt utslitt.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Litt både og her. Trives veldig godt i eget selskap, men er også veldig sosial
L-8 Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 Jeg kan egentlig ikke fordra å være helt alene. Trenger jeg alenetid er den best i sofaen med sambo, boka og en flaske vin.
TPK Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Jeg elsker å være alene! Eller sammen med samboer og barna. Blir fort sliten av mange mennesker. Føler ikke at jeg kan være meg selv på samme måte, og slapper ikke helt av.
☆☆☆ Skrevet 9. august 2012 #9 Skrevet 9. august 2012 Helvete: å være alene. Himmelen: å kunne være det....
Magia Skrevet 9. august 2012 #10 Skrevet 9. august 2012 Trenger begge deler jeg, men jeg har ikke helt funnet balansen på det enda. Går liksom i rykk og napp hos meg. I perioder må jeg bare ha det rolig, lite som skjer osv, og til slutt blir jeg gal av det og trenger sosialt påfyll. Så da er jeg med på alt en liten periode, inviterer med meg folk til alt mulig og takker ja til alle tilbud, og til slutt blir jeg gal av det, og gjør det motsatte igjen en periode. Sukk...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. august 2012 #11 Skrevet 9. august 2012 Begge deler. Jeg er ganske sosial og trives godt med å ha mange mennesker rundt meg, er den typen som blir kjent med nye folk lett osv. Men samtidig er det få ting jeg nyter mer enn å få et par timer helt i fred og ro innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå