Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Min lille frøken på 3 uker har i kveld blitt blå/lilla rundt øynene, Det er ikke ekstremt, men noe farge er det. Hun har ingen andre tegn på sykdom (hatt den vanlige kveldsmageknipen bare) og hun spiser godt. Har hatt flere våte bleier og avføring iløpet av dagen. Jeg har overproduksjon av melk og håndmelker på forhånd for at hun skal klare å spise. Derfor lite sannsynlig at hun er dehydrert. Noen erfaringer?
bitthen Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Min gutt er det av og til. Litt lilla. Av og til fordi han har presset og trykt, av og til for han har grått. Ikke bekymre deg :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Det kan stemme godt med frøkna her med tanke på mageknipen og jobbinga med å bli kvitt lufta i magen. Takk for svar Hi
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Når min fikk en blåfarge eller ble litt melkehvit under øyene hadde han enten trykket for mye, eller var klar for senga.. Han hadde en periode der han var veldig aktv og ikke viste noen tegn på søvn, så det var faktisk det eneste jeg kunne se det på, at han var klar for senga.
2 hjertegull :) Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 veldig mange blir litt blålilla, spesiellt under øynene, når de blir trette, så støtter den teorien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå