Gå til innhold

GU når man har mensen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man gå til gynekolog når man har mensen? Jeg skal ta celleprøve neste uke.

 

Bør jeg flytte timen hvis jeg får mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, man bør ikke ha mensen.

Skrevet

Jeg hadde absolutt flyttet timen.

Skrevet

Jeg fikk uheldigvis mensen da jeg skulle til gu, så jeg ringte å spurte om han ønsket at jeg skulle bytte time. men det var ikke noe problem å fortsatt ta den timen. tror det heller går på hva man føler selv er greit.

Skrevet

Det er ikke noe problem å ha GU hvis man har mensen hvis man er komfortabel med det selv, men du kan ikke ta celleprøve. Denne skal ikke forurenses av blod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...