Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Kan man gå til gynekolog når man har mensen? Jeg skal ta celleprøve neste uke. Bør jeg flytte timen hvis jeg får mensen?
*KlaraKu* Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Jeg fikk uheldigvis mensen da jeg skulle til gu, så jeg ringte å spurte om han ønsket at jeg skulle bytte time. men det var ikke noe problem å fortsatt ta den timen. tror det heller går på hva man føler selv er greit.
Tipp topp Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Det er ikke noe problem å ha GU hvis man har mensen hvis man er komfortabel med det selv, men du kan ikke ta celleprøve. Denne skal ikke forurenses av blod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå