Gå til innhold

Min nåværende x venninne :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og denne venninen har kjent hverandre i masse år! Klart oss gjennom gutten, lange utenlands turer, ja det meste! Bortsett ifra graviditeten min:(

Alt startet vel når hun flyttet tilbake til Norge, jeg var da 4 måneder på vei. Vi var en trio, der vi hadde en avtale at vi skulle være gudmor til våres første barn! Koselig det da..

Men når hun var på besøk hos meg, var alt så rart. Hun var kranglete, mye sur og klaget hele tia. Hadde et raseri utbrudd, siden jeg sa at lillebroren min kunne se på film på datan hennes. Siden min var ødelagt, før hadde det aldri vært et problem.

Pratet en del med henne etter at hun var på besøk. Så en dag fant moren min ut at hun og samboeren skulle dra dit der hun bodde. De lurte på om vi ville komme og møte dem der. Det hadde jeg veldig lyst til, siden jeg ikke hadde sett min mor på lenge. Fortalte venninen min at vi skulle dit for om møte moren min og kanskje vi kunne finne på noe mens vi var der. Skulle også besøke noen i samboeren sin familie. Hun tilbudde at vi kunne bo hos henne. Det syns jeg var snilt, så vi bodde hos henne. Men hun var sur hele tiden vi var der..

Etter denne turen snakket vi lite ilag, hun var bestandig opptatt når jeg ringte henne. Og svarte så og si aldri på meldinger.

Jeg fikk da ungen, etter noe komplikasjoner. Men den andre da felles veninnen vår fikk vite per meld at ungen var født. Siden vi skulle dit og spise, men måtte jo gi beskjed hvorfor vi ikke kunne komme.

Etter dette har jeg ikke hørt noe ifra henne. Fikk fødsels depresjon etter fødselen. Hadde ikke kontakt med noen på over et halvt år. På denne tiden sendte hun meg ingen meld.

Når jeg begynte og bli bedre, begynte jeg sakte og ha kontakt med folk igjen! Men hun svarte meg aldri, etter to måneder med prøving. Spurte jeg henne, hvis du virkelig har tenkt og dumpe meg. Vil jeg vite hvorfor?

Fikk dette svaret : hun følge at jeg var kjempe hormonell når hun var på besøk. Og at jeg var kjempe frekk med henne. Når vi besøkte henne der hun bodde. Så hadde vi utnytta ho, sia vi fikk bo der. Men va nesten aldri med ho. Og at ho ikke fikk være gudmor eller at æ ikke sendte meld til ho. Etter at æ hadde født.

Blir så skuffa når gamle venna skal oppføre sæ sånn! Og kaste bort masse år med vennskap på grunn av tull!

Vet ikke kor æ vil me det her. Men må bare ha det ut. Og beklage skrive feil, skriv på mobilen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er sikkert skuffet over at hun ikke fikk noen melding etter fødselen, er jo normalt å fortelle om fødsel og barn til sine nærmeste venninner, og i tillegg siden hun skulle være gudmor regner jeg med hun ble ekstra skuffet da hun sikkert anså seg selv som en svært god venninne.

Og når hun ikke hørte noe fra deg trodde hun sikkert du var dritsur og ville ikke ha noe med henne å gjøre. Hun føler seg kanskje tråkket på?

Ta en ordentlig prat med henne og få nøstet opp i dette, ikke døm henne før du tar en titt på deg selv.

Men syns det var litt snodig at hun inviterte dere til å bo hos henne, men at hun sier senere at dere trengte dere på..

Nei, snakk med henne, alt annet blir synsing!

Lykke til!

Skrevet

Har prøvd og snakke med henne! Men hun vil ikke ha noe me meg og gjøre.

Snakket masse med henne før den turen. Der vi fikk bo ho hos henne.

Jeg hadde en del komplikasjoner før fødselen, jeg og samboeren ble enig om og ikke fortelle det til noen. Må respektere det også, og haddet det ikke bra selv.

Den eneste grunnen til at den andre venninna vår fikk vite. Var siden vi var på tur på besøk. Men så startet fødselen. Fikk ganske tung depresjon etter dette. Trakk meg unna alt og alle. Men midt oppi dette kontaktet hun meg aldri. Akkurat da, va æ ikke interisert i og ha kontakt med noen.

Forklarte henne hvordan jeg hadde hatt det etter fødselen. Og at når dåpen var, hadde jeg valgt gumødre etter de som hadde hatt kontakt med meg. Og vist interesse i ungen, noe hun ikke hadde gjort:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...