Tuttelura881 Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Jeg og denne venninen har kjent hverandre i masse år! Klart oss gjennom gutten, lange utenlands turer, ja det meste! Bortsett ifra graviditeten min:( Alt startet vel når hun flyttet tilbake til Norge, jeg var da 4 måneder på vei. Vi var en trio, der vi hadde en avtale at vi skulle være gudmor til våres første barn! Koselig det da.. Men når hun var på besøk hos meg, var alt så rart. Hun var kranglete, mye sur og klaget hele tia. Hadde et raseri utbrudd, siden jeg sa at lillebroren min kunne se på film på datan hennes. Siden min var ødelagt, før hadde det aldri vært et problem. Etter denne turen, så tok hun lite kontakt. Prøvde mange ganger
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Kanskje hun er sjalu over at du er gravid, kanskje hun ikke kan bli gravid?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Eller det kan faktisk ha skjedd noe med henne mens hun var i utlandet, noe hun ikke har fortalt noen og kanskje ikke greier å snakke om?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Hvor gamle er dere, høres helt fjortis ut for meg? Hvorfor ikke spørre henne direkte?
Tuttelura881 Skrevet 8. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2012 Trykket på feil knapp. Så innlegget mitt ble sendt ut for tidlig. Jeg har spurt henne. Men fikk egentlig ikke et vittig svar. Vi er 24 år gammel.. Men vist du ser i innlegget mitt litt lengre opp. Min nåværende x venninne. Skjønner du mere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå