Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Jeg har tenkt å være dagmamma for ett barn på 1 år og har selv en sønn på samme alder. Da må jeg naturlig nok ha en tvillingvogn når vi skal ut,men hvem som betale den? Jeg synes det hadde vært mest rettferdig å betale halve prisen hver på vognen. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Jeg har allerede sovevogn og barnevogn til mitt barn og hadde ikke gått med på å spleise på vogn med dagmammaen. Trenger dagmamma en annen vogn enn den som følger med barnet så må hun sørge for det selv.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Syns du burde betale hele. Er du som skal være dagmamma og bør ha utstyret.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Om DU skal være dagmamma er det DU som skal stå for utstyret..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Jeg har tenkt å være dagmamma for ett barn på 1 år og har selv en sønn på samme alder. Da må jeg naturlig nok ha en tvillingvogn når vi skal ut,men hvem som betale den? Jeg synes det hadde vært mest rettferdig å betale halve prisen hver på vognen. Hva mener dere? Hæ? Og hvem skal beholde den om barnet slutter?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 NÅR barnet slutter mener jeg...
Gjest Kornblå Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Hei, Jeg ville funnet en billig, brukt tvillingvogn på Finn, betalt selv og solgt den igjen når dagmammajobben er avsluttet. Det blir billig.
Serepta Skrevet 8. august 2012 #9 Skrevet 8. august 2012 Dagmamma holder utstyret ja. Foreldrene i bhg betaler ikke for tvillingvognene de bruker på tur der heller, men de stiller gjerne med egen sovevogn om det trengs. Jeg regner med du tar betalt for å være dagmamma ?
me_87 Skrevet 8. august 2012 #10 Skrevet 8. august 2012 Ser visst ut som jeg har vært veldig heldig med dagmammajobbene jeg har hatt. For her har foreldrene selv sett på det som en selvfølge at de betaler for vognen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #11 Skrevet 8. august 2012 Er da ikke normalt at dagmammaen står for utstyr! Skal hun være dagmamma så trenger de en dobbel vogn,noe selvsagt den som trenger dagmamma bør betale.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #12 Skrevet 8. august 2012 Er da ikke normalt at dagmammaen står for utstyr! Skal hun være dagmamma så trenger de en dobbel vogn,noe selvsagt den som trenger dagmamma bør betale. Ehhhh what??? Er jo ikke hennes problem at dagmamma har flere barn og dermed trenger tvillingvogn! Man kan forvente at den som trenger dagmamma stiller med sovevogn til sitt barn, men man kan selvsagt ikke forvente at foreldrene skal betale for dagmammaens tvillingvogn.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #13 Skrevet 8. august 2012 De betaler en dagmamma for at hun skal passet på barnet deres,hun skal ikke ha utgifter på det!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #14 Skrevet 8. august 2012 Altså.. Jeg kan ikke skjønne at dette er et tema en gang.. Min søster var dagmamma for min datter en periode. Hun hadde en på samme alder og gikk derfor til anskaffelse av en tvillingvogn. Det var aldri snakk om at jeg skulle være med å betale for denne, jeg hadde jo IKKE bruk for tvillingvogn. Og vi var altså søsken. Hun solgte selvsagt vognen etter endt bruk og gikk ikke allverdens i tap på den. Den var kjøpt billig og brukt i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #15 Skrevet 8. august 2012 Dagmammaen har heller ikke noe bruk for tvillingvogn! Men visst moren til barnet vil at dagmammaen skal gå ut med ungene så må jo hun bare betale den da.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #16 Skrevet 8. august 2012 Dagmammaen har heller ikke noe bruk for tvillingvogn! Men visst moren til barnet vil at dagmammaen skal gå ut med ungene så må jo hun bare betale den da. å ta jobb som dagmamma innebærer at man tar ansvar for barnet. I dette ligger det selvsagt at man skal ta barnet med ut, og dagmamma må sørge for at det er praktisk mulig. Selvsagt skal dagmamma betale for tvillingvognen. Hva med seng til å ta dupp i? Barnestol som barnet trenger for å kunne sitte ved bordet og spise? Mener du at det er foreldrene som skal dekke dette også?
♥Nemi♥ Skrevet 8. august 2012 #17 Skrevet 8. august 2012 Noe så rart. Hadde jeg vært dagmamma, hadde jeg kjøpt tvillingvogna.:-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #18 Skrevet 8. august 2012 Så da skal jeg liksom måtte kjøpe en baby seng til? Nei vettu hva! Utstyret til barnet står foreldrene for! Når jeg var dagmamma sist så lot de en reiseseng stå hos meg og det forventer jeg at de nye gjør også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå