Gå til innhold

kutte ut BF???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.

Men BF her har noen holdninger og prioriteringer som ikke stemmer med denne verden resten av befolkningen lever i.

Han er så av og på og sier så mye stygt og merkelig...

Vil helst bare kutte kontakten helt, men tenker selvsagt på barnet. Barnet har nesten ikke sett han til nå og lurer på om det er bedre å kutte kontakt nå enn at han skal vokse opp å bli skuffet hele tiden...

noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til han at har han ikke noe hyggelig å bidra med så kan han holde kjeften sin.

La han ta kontakt, ikke ta noe kontakt selv. Men vil han treffe barnet så skal en jo ikke nekte det. BF her har også noen rare meninger, men jeg orker ikke la det gå inn på meg.

Hva med en time på familievernkontoret?

Skrevet
Si til han at har han ikke noe hyggelig å bidra med så kan han holde kjeften sin. La han ta kontakt, ikke ta noe kontakt selv. Men vil han treffe barnet så skal en jo ikke nekte det. BF her har også noen rare meninger, men jeg orker ikke la det gå inn på meg. Hva med en time på familievernkontoret?

Jeg lar han ta kontakt, men det begynner å bli så uregelmessig og jeg vil ha noen klare rammer, men han er ikke villig til dette...

Han vil ikke ta noen timer fri fra jobb for å reise dit..

Har mest lyst til å kutte han ut og det har han sagt var greit og..men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...