Gå til innhold

Vitaminer/kosttilskudd/kosthold?


Blæddieblue

Anbefalte innlegg

Har dere lagt om kostholdet etter dere ble gravide?

Hvilke vitaminer og kosttilskudd bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar folat og tran. Ellers ingen endring i kostholdet, bortsett fra at jeg har slutta med alkohol da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil slutte helt med brus og godteri hele tiden, og jeg har fått samboeren min til å overtale meg til å spise mer fisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folat og en og annen grønnsaksbjørn ;) har kutta ut så å si all brusen og minsket inntaket på godteri. har til og med begynt å spise frokost :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folat og omega-3. Har ellers kutta ut spekemat og melkeprodukter som er laget av ikkehomogenisert melk. Ellers så er jeg hysterisk for taxoplasmose... og det får litt konsekvenser for feks salatspising.. drikker lite kaffe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen tilskudd, drikker mindre brus, siden jeg egentlig kun drikker brus... hehe! Spiser mindre mat og mere sjokolade... (spiste ikke noe snop før, men nå Må jeg ha sjokolade) Muligens har jeg jernmangelanemi denne gangen og, og da blir man lysten på sjokolade! Skal og ta div prøver neste uke.... Forøvrig spiser jeg kun hjemmelaget mat, alt fra grunnen, så er vel ikke så mye og forandre på i matveien uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...