Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Fikk reklame i bhg, og sjekket det ut på nett. Virker jo supert å slippe stryking og sånn, men sitter det like godt i vask? Noen som har prøvd det?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Jeg bruker bare en vanlig cd-marker (tynn sprittusj).. Funker som fjell.
Endelig ny spire i magen Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Vi bruker stempel, veldig enkelt! Tagget brukte før, men det blir fort litt klumpete pga de festene.
Gjest Filifjonka Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Har brukt Taggit så vidt. Festene blir som en klump, og de løsner litt for lett. I tillegg hender det at jeg må prøve både to og tre ganger før jeg får dem til å sitte. Konklusjonen min er at dette er ikke noe for meg. Jeg har en venninne som bruker de tøymerkene uten Taggit. Hun bretter dem som en hempe og syr dem på med noen få sting mens hun ser på tv eller noe. Hun påstår at det er veldig lettvint.
Hocapontas Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Vi bruker tagit på hjemmestrikk, syns det funker veldig bra. I gensere og bukser fester jeg de litt langt nede så de ikke gnager eller blir klumpete i nakken, men såpass høyt oppe at de kan brukes som hemper og kan henges opp.
Gjest mphs Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Jeg bruker klistremerker fra presis.no på alle klærne. Også hjemmestrikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå