Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Har ei i familien som er så utrolig irriterende! Hun tror hun vet alt best uansett hva det gjelder, elsker å diskutere og kverulere. Hun sier ofte at hun pleier alltid å ha rett, selv om sannheten som regel er det motsatte. Hun har ingen skolegang utover ungdomsskolen, men likevel vet hun ALT. Hun liker også å diagnotisere folk, mener at det er noe galt med alle andre enn seg selv. Sier hva hun mener om ting hun ikke har noe med og bryr seg ikke om hun sårer andre. Hun snakker også om de samme tingene hele tiden, blir helt oppslukt i visse ting og gjentar seg selv til det kjedsommelige.. nå har hun fått det for seg at nevøen min har spiseforstyrrelser fordi han er litt tynn (han er 8 år!). Hva er det som er galt med folk som oppfører seg på denne måten??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Hovmod finnes i mange former og utgaver.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 "Folk som tror de vet alt/alltid har rett" - heh, dem er det ganske mange av her inne.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Ofte psykiske problemer, dessverre. Mine barn har en fjern slektning som er litt slik. Mener hun vet alt av hva som foregår, mener hun er synsk og kan snakke med de døde og mer til. Og det er alle andre sin feil at livet hennes er blitt som det er blitt. Man må bare jatte med og glemme det etterpå
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Jeg irriterer meg mer over folk som alltid har feil. Fysjom de er fæle å snakke med altså. Må alltid irettesette dem. Det er kjipern det. Hva med å ta hensyn til oss? Det er tungt å være et orakel når alle andre er drit uvitende.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Man trenger ikke være dum for ikke å ha skolegang utover ungdomsskolen. Det kommer vel an på situasjonen. Jeg ble ufør som 16 åring og har bare gått et år på videregående. Føler ikke selv jeg er dum av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 Mente ikke at en trenger å være dum selv om en ikke har skolegang utover ungd.skolen, men en vet heller ikke mer enn en lege slik hun jeg nevner tror hun gjør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå