Gå til innhold

Yes! Jeg elsker at kragebeina begynner å synes!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:)
Skrevet

Gøy når man ser resultatet av hardt arbeid. Jeg elsker at rumpa sitter litt høyere enn hva den gjorde i januar. :P

Skrevet

Det er pent med kragebein:)))

Skrevet

Grattis! De ser jeg etter innimellom jeg også, hehe!

Skrevet

Jeg klarer få mine frem i visse positurer.

Ellers lurte minsten på om det var DE puppene han fikk melk av da han var baby.. (og pekte på magevalken min)

Skrevet

Gratulerer! :D Har samme greia, det er en av de tingene jeg studerer intenst i speilet nå som de forhatte 5-6 kg skal av ;) Det og målebåndet rundt midjen ;)

Bra jobba!

Skrevet

Gratulerer! :) Bra jobba!! :D

Husker følelsen da jeg fikk tilbake hoftekammene mine foran :)

Skrevet

Gratulerer med å ha funnet kragebeina.. Mine er fremdeles savnet sammen med motivasjonen og overskuddet... Satser på bedre tider snart:)

Skrevet

Ikke for å være party pooper eller noe, men vises ikke kragebeina hos så og si alle? :P

Jeg har ca 10 kg for mye og hos meg viser de godt..

Men når det er sagt, så liker jeg å se på dem da og innbille meg at jeg er litt mindre, haha

Skrevet

Jeg har alltid hatet at kragebeina mine syns godt og syns ikke det er pent i det hele tatt, verken på vanlige folk eller modeller. Jeg er overvektig nå og har fortsatt veldig markerte kragebein, så vekt har lite å si for om kragebeina syns eller ikke. Det er heller sånn at hvis man har god holdning, så syns de lite og hvis man har dårlig holdning, så syns de mer.

Mitt beste tips hvis du vil ha dem til å syns er å dra skuldrene så langt frem du kan, da syns de godt... Det er det modellene gjør også og like teit ser det ut på dem som på normale folk (inkludert meg selv som burde klart å rette meg opp i ryggen og løfte skuldrene bakover igjen).

Skrevet

De har ikke syntes på meg ihvertfall, før nå. (og for mange år siden :P)