Gå til innhold

Hva er "å tjene mye" for dere? (jobb) u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må man ha over 1/2 mill.

Skrevet

Det kommer jo helt an på alder, men hvis jeg skal gå ut fra min egen, som er 33, så vil jeg si at mye er 7-800.000 og over.

Skrevet

I husholdningen eller bare jeg feks?

Skrevet
I husholdningen eller bare jeg feks?

Bare du. Et par må ha over millionen i mine øyne for å tjene bra.

Skrevet

En lønn fra 500 000 og oppover synes jeg er å tjene bra, men hvis den andre parten har deltidsjobb og 200 000 i året blir jo uansett ikke totalen noe superbra....

Her har vi rundt 400 000 hver, helt ok, men vil ikke si vi tjener så bra:-)

Skrevet

Over en mill samla sett syns jeg er en god inntekt. :)

Skrevet

6-700 000 alene, tenker jeg i utgangspunktet at er bra. Men om det er non kommer bo an på hvor mange man forsørger, hva man har i lån osv

Skrevet

Over 1/2 mill for en person, synes jeg er å "tjene godt".

Skrevet

I det å tjene mye legger jeg i at et par må tjene 1.8-2 mill. Sammen. Tjene bra er mellom 1.0 til 1.7 mill tilsammen.

Gjest marie-s
Skrevet

700.000 - 800.000 er bra for meg, men tror det kommer litt an på hva man har blitt vandt til.

Gjest marie-s
Skrevet

700.000 - 800.000 er bra for meg, men tror det kommer litt an på hva man har blitt vandt til.

Skrevet

Å tjene 500-1 mill per pers er Å "tjene godt" i mine øyne. Å "tjene mye" mÅ man over millen..

Skrevet

Err, 500 000-1 mill, selvfølgelig (#13)

Skrevet

Tjene bra: 500 000+ (minst)

Tjene mye: Over 800 000.

Det er for en person.

Skrevet

vi hadde 700.000 tilsammen ca, men så byttet jeg jobb og nå har vi litt over en mill tilsammen. syntes vi tjente greit før, men er selvfølgelig deilig å ha mer penger nå.

vi hadde lite utgifter før, så hadde mye penger å rutte med til tross for lavere inntekt. har nå kjøpt hus og det går mer penger til faste utgifter. synes vi tjener godt, fordi vi har mulighet til å spare veldig mye. hadde jeg doblet lånet vårt og hatt 3 barn så hadde jeg vel kanskje ikke følt meg så rik likevel ;)

synes utgiftene avgjør om man tjener godt, ikke bare inntekten alene. når jeg bodde hjemme og studerte, og tjente 12000 i mnd (null utgufter) så tjente jeg jo fett!!! ;) hadde jeg hatt 12000 før skatt i dag hadde jeg slitt!

Skrevet

For meg vil det å tjene mye være å få en jobb som gir meg mer utbatalt enn hva jeg får i app. Altså mer enn 12000 i måneden etter skatt. Og det tror jeg ikke skal bli så vanskelig.....

Skrevet

Tjene greit: Over 500 000.

Tjene mye: Over 700 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...