Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Jeg har nettopp blitt tilbudt et årsvikariat, men kommer til å gå ut i permisjon ca tre mnd før det utløper. Er gravid bare i uke 5, så vi har ikke fortalt det til noen. Når bør jeg fortelle om graviditeten til min nye sjef? Er det ikke både vanlig og akseptert å vente til uke 12? Gruer meg veldig til å fortelle det, for min permisjon innebærer at elevene må få ny vikar kun få mnd før eksamen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Du kan vente til uke 12 syns jeg hvertfall ingen grunn til at arbeidsgiver skal vite noe så tidlig. Skjønner om du får dårlig samvittighet ovenfor arbeidsgiver og elevene, men slik er livet, kos deg med babyen uten å tenke for mye på det sier bare jeg
Ladybird2014 Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Hei! Sånn er livet. Det ordner seg. Tenk så fint for den som får vikariatet:-) Vent til uke 12 uten dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå