Gå til innhold

Årsvikariat og gravid


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt tilbudt et årsvikariat, men kommer til å gå ut i permisjon ca tre mnd før det utløper. Er gravid bare i uke 5, så vi har ikke fortalt det til noen. Når bør jeg fortelle om graviditeten til min nye sjef? Er det ikke både vanlig og akseptert å vente til uke 12?

 

Gruer meg veldig til å fortelle det, for min permisjon innebærer at elevene må få ny vikar kun få mnd før eksamen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vente til uke 12 syns jeg hvertfall ;) ingen grunn til at arbeidsgiver skal vite noe så tidlig. Skjønner om du får dårlig samvittighet ovenfor arbeidsgiver og elevene, men slik er livet, kos deg med babyen uten å tenke for mye på det sier bare jeg :)

Skrevet

Hei!

Sånn er livet. Det ordner seg. Tenk så fint for den som får vikariatet:-) Vent til uke 12 uten dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...