Tyra79 Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 SLiter tidvis med tørr hodebunn/flass. Noen som har en god en å anbefale, og hvor får jeg kjøpt den?
Tingenes Herre Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Ja! KMS sin! Tror den heter head therapy. Har prøvd alt, men den er den eneste som tar det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Ja! KMS sin! Tror den heter head therapy. Har prøvd alt, men den er den eneste som tar det. KMS sin ja! Den bruker jeg, og flasset er fullstendig forsvunnet! Veldig veldig fornøyd med den, og jeg trenger ikke bruke den hver eneste gang jeg vasker håret heller, men kanskje hver 3. - 4. gang, litt avhengig av hvor ofte du vasker håret.
Tyra79 Skrevet 8. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2012 Ja! KMS sin! Tror den heter head therapy. Har prøvd alt, men den er den eneste som tar det. KMS sin ja! Den bruker jeg, og flasset er fullstendig forsvunnet! Veldig veldig fornøyd med den, og jeg trenger ikke bruke den hver eneste gang jeg vasker håret heller, men kanskje hver 3. - 4. gang, litt avhengig av hvor ofte du vasker håret. Kjøpes den hos frisør? Takk for tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå