Gå til innhold

VossaTassar Regntøy - bra eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt 4 år trenger regntøy med friske, glade farger. Ikke mørkeblått eller svart, og Vossatassar har kjempekult desig.

Men noen som vet om de holder mål kvalitetsmessig ?

Skal på xxl etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anta de er like bra som alt annet :) jeg er iallfall kjempe fornøyd med c

Vossatassar sine produkter og skulle gjerne hatt regntøy i samme merke. Får man kjøpt det andre steder? Har ikke xxl

Skrevet

De har det på Bare Barn (Barnas Hus) og så har de nettbutikk.

Skrevet
Gutt 4 år trenger regntøy med friske, glade farger. Ikke mørkeblått eller svart, og Vossatassar har kjempekult desig. Men noen som vet om de holder mål kvalitetsmessig ? Skal på xxl etterpå.

Jeg følte ikke det holdt mål kvalitetsmessig. Tynt og lite slitesterkt, i tillegg så ble selene veldig fort ødelagte.

Skrevet

Hvilket sett var det du hadde, anonym ?

De har ett ensfarget blå eller rosa, og et med mønster på. De har ulik prisklasse, og jeg tenkte på det som hter pytt. Det har veil utsalgspris 599 men selges på xxl til 379,-

Skrevet

ELENDIG! Kan ikke få skrevet bokstavene stort nok!!!

Dritt regntøy, ikke var det særlig vanntett, og hull på knærne ble det etter ca ja 2 uker??!! Da ville jeg heller kjøpt regntøy på rema om det fantes!!!

Skrevet
Gutt 4 år trenger regntøy med friske, glade farger. Ikke mørkeblått eller svart, og Vossatassar har kjempekult desig. Men noen som vet om de holder mål kvalitetsmessig ? Skal på xxl etterpå.

obs har et veldig fint fargerikt et!! leketøy heter det.

Skrevet

Ok, takker for tips. Da styrer jeg unna.

Har også kikket på Didrikssons.

Skrevet

Stormberg sitt er ikke så værst. Kjøp den tykke varianten - uslitelig

Skrevet
Ok, takker for tips. Da styrer jeg unna. Har også kikket på Didrikssons.

Har du prøvd Navigare? Finnes ikke bedre regntøy, helt seriøst. Billig er det og. Kjøpes på Obs. Masse spreke farger. Alternativt er Reflex sitt ganske bra.

Styr unna Vossatassar ja. Fikk det lyserosa i gave. Ble brukt ca en og en halv måned før vi måtte finne på en ny provisorisk måte å knytte selene på, for den var ødelagt, og det var egentlig unødvendig regntøy i utgangspunktet siden det ikke holdt tett uansett. Kan heller ikke skryte av Didrikssons. Problemer med selene der også, om enn på en annen måte. Passformen var heller ikke så god. Det var bedre enn Vossatassar, men holdt heller ikke mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...