Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Blir så overrasket over min seksåring, han kan så mye! Han kan massevis av ord og setninger. Han vil lære også da, og ser f.eks på simpsons og hører mens han leser underteksten, og spoler frem og tilbake om han ikke får med seg alt
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Han kan litt; yes, no, maybe, thank you og teller til 20. Kanskje ikke så mye, men for en gutt med ekspressive språkvansker så er det imponerende :-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 ikke veldig mye nei. Noen farger bare...
humlesurr Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Nok til å klare å bestille seg drikke, is og noe mat i utlandet. Si takk, god dag og andre høflige fraser. Teller til ti tror jeg... Men Simpson? Er ikke det for endel eldre unge?
Magia Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Jeg så på simpson's når jeg var liten! Når man er liten skjønner man bare historiene, og først når man blir eldre skjønner man alt ved humoren, som jo er litt for voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå