frk tordensky Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Jeg har en datter på 5 år som skal begynne på barnedans til høsten. Jeg lurer veldig på hva som er vanlig antrekk på slike barnedanser? Hun gikk på turn i fjor, og der var alle jentene i rosa balett-drakter med strutteskjørt....guttene var vanlig kledd i en treningsbukse og t-skjorte.... Den gang jeg var ung (for leeeenge siden) så trente jeg i en sliten t-skjorte og joggebukse- var liksom ikke noe stress med klær- men ser jo at det er forandret .... er det bare i den turngruppen det var så mye dill med rosa balettskjørt, eller tror dere det samme gjelder for barnedans? har jo lyst at hun skal skli inn i miljøet, hun kjenner ingen- og kan bli litt dumt å møte opp i noe helt annet enn de andre.... noen som har noen erfaringer???
Fire småtroll Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Min jente skal også på barnedans på Ballettcenteret, der er det definitivt rosa gymdrakter med tyllskjørt som gjelder
frk tordensky Skrevet 8. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2012 oki- da går vi for rosa balett-drakt vi også, og så har vi en vanlig kjole og tights i bakhånd... ser jo ikke ut til at rosa og glitter kan slå feil i denne alderen... takk for svar
Prinsesse Brødhue Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Heisann! Kan bekrefte at rosa/ hvit ballettdrakt med tyll er tingen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå