Gå til innhold

antrekk barnedans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 5 år som skal begynne på barnedans til høsten. Jeg lurer veldig på hva som er vanlig antrekk på slike barnedanser? Hun gikk på turn i fjor, og der var alle jentene i rosa balett-drakter med strutteskjørt....guttene var vanlig kledd i en treningsbukse og t-skjorte....

Den gang jeg var ung (for leeeenge siden) så trente jeg i en sliten t-skjorte og joggebukse- var liksom ikke noe stress med klær- men ser jo at det er forandret ....

er det bare i den turngruppen det var så mye dill med rosa balettskjørt, eller tror dere det samme gjelder for barnedans? har jo lyst at hun skal skli inn i miljøet, hun kjenner ingen- og kan bli litt dumt å møte opp i noe helt annet enn de andre....

noen som har noen erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente skal også på barnedans på Ballettcenteret, der er det definitivt rosa gymdrakter med tyllskjørt som gjelder ;)

Skrevet

oki- da går vi for rosa balett-drakt vi også, og så har vi en vanlig kjole og tights i bakhånd... ser jo ikke ut til at rosa og glitter kan slå feil i denne alderen... takk for svar :)

Skrevet

Heisann!

Kan bekrefte at rosa/ hvit ballettdrakt med tyll er tingen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...