Gå til innhold

Hvordan er døgnrytmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

til deres små 3-4mnd gamle babyer?

Har de faste itder å sove på dagen?

Når legger de seg på kvelden og hvor lenge sover de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er nettopptre måneder. Ingen rutiner, alt er bare rot. Setter jeg oss i bilen, må jeg kanskje stoppe etter 20 min for mat, eller så sover hsn pluteslito timer så sant jeg ikke stopper bilen. Umulig å forutsi. Eneste som er ganske sikkert er at han kun sover 30 min på dagen, ofte er sulten etter en time, og siste to ukene at han våkner hver time på natta. Natta er fra 21.30-7.00. Et jævla slit om jeg selv skal si det. Skulle tro jeg kunne få det til litt bedre siden dette er nr to... Første var vel omtrent sånn han også, men han sov 3-5 timer i slengen på natta.

Skrevet

Min er tre mnd og har vel ikke så mange rutiner enda, spiser og sover på dagen når han vil. Sover ca 3-4 ganger ila dagen. Natta starter mellom 21 og 24.. Sover da stort sett til 6-8. Luksus med så lang natt, storesøster var som limt til puppen, så vet å sette pris på det:)

Skrevet

Har tvillinger på 5 mnd, og hun ene har enda ikke noen rutine. Alt er egentlig fullt kaos her enda, men ser at ting sakte men sikkert begynner å falle mer og mer på plass.

Her kan de sove en natt, mens neste natt driver de meg til vannvidd med gråt, eller rett og slett at de har sovenekt :P

De har ikke faste tider til å sove på dagen, men vi prøver å gjennomføre de samme rutinene hver dag. Når de sover kommer mye an på hvordan natten var, om de sov lite eller mye.

På kvelden startet vi med mating og stell i 8-tiden (7 blir for tidlig), også er de i seng rundt 9. Det er ikke alltid de sovner, og da er det bare å ta dem opp. Om de sovner kan de sove i alt fra 30 min til max 4 timer.

Tvillingene er ikke samkjørte enda, så skal være skjeleglad jeg ikke er alenemor! :P

Skrevet

Min kom tidlig inn i rutiner av seg selv. Rundt 10uker. (Luksus) La seg i halv 8-8tiden, og sov frem til 07.00 fikk mme, og sov\slumret til 9. Da var det opp, nytt måltid, også spiste han ca. hver andre time frem til kvelden. Sover 3-4 ganger i løpet av dagen, 30-60min.

Skrevet

godt å høre at der ikke bare er min baby som roter rundt i tide og utide:P

Her legger ho seg mellom 19-19.30 og sover kanskje til 1, lengre hvis jeg vekker å gir mat når jeg legger meg i 22-23 tia. så våkner ho rundt 3-4 å skal ha mat, noen ganger starter dagen da andre ganger kan ho sove til 6-7. men ingen ting er fast. På dagen sover hun 1-2 timer på formiddagen halv 10-halv 12 ish. kanskje en dupp til i 2 tia hvis vi får til det, å da kan ho sove alt fra 30min til 2 timer. åsså justerer vi sovetiden før leggetid etter hvor lege hu sov på dagen. i går sov hu fra 14-16 å da ble det 20 min kveldsdupp i halv 6 tia, og natta kl 19.30. Syntes det er nettene som er verst, spes hvis hu skal stå opp i 4 tia!!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...