Gå til innhold

Kan deres barn spise veldig mye av enkelte matvarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn er ekstremt glad i pølser foreks, og det ene barnet kan lett spise 3-4 pølser, kanskje i 4 brød i tillegg, men altså 4 pølser. Barnet er bare 5år, synes det er mye...mer enn jeg spiser.

Kan også glatt spise 3 skiver til lunsj.

Kommer det noe på bordet barnet ikke liker så rører barnet såvidt maten, foreks poteter er ikke særlig pop...

Hvor mye skal en 5åring få spise? Når sier man stopp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mine barn er ekstremt glad i pølser foreks, og det ene barnet kan lett spise 3-4 pølser, kanskje i 4 brød i tillegg, men altså 4 pølser. Barnet er bare 5år, synes det er mye...mer enn jeg spiser. Kan også glatt spise 3 skiver til lunsj. Kommer det noe på bordet barnet ikke liker så rører barnet såvidt maten, foreks poteter er ikke særlig pop... Hvor mye skal en 5åring få spise? Når sier man stopp?

Barnet er veldig aktiv. Drikker mye vann, hele tiden. Har flaske med seg overalt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg trenger ikke stoppe min 5åring, for han ser ut som et spøkelse... Så når han først spiser noe, så får han lov :)

Men han kan spise seg kvalm på kylling og fisk, og grønnsaker.

Brødskive med syltetøy kan han spise 2 av... Ja, hele 2! Liten kar, spiser fryktelig lite....

Skrevet

Hvorfor vil du stoppe ham? Det er barnet som selv avgjør hvor mye det vil spise, det er ikke din sak. Du bestemmer hva som skal serveres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...