Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Kan jeg spise dette når jeg skal ned i vekt? Før trening; en liten skål med frukt musli. Etter trening; ca 150 gram mager cottage cheese
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Hvis du skal ha utbytte av treningen bør du spise litt karbohydrater etter trening.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Kan jeg legge til en kvart banan da? Oppi cottage cheesen..? Trodde det var proteiner som var bra etter trening for vektnedgang jeg.. hi
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Kan jeg legge til en kvart banan da? Oppi cottage cheesen..? Trodde det var proteiner som var bra etter trening for vektnedgang jeg.. hi Hvis poenget med treningen bare er å gå ned i vekt trenger du ikke spise noe. Da går du ned i vekt men blir svakere og svakere. Om du vil ha sterkere muskler og bedre kondis må du gi kroppen din mulighet til å bygge seg opp igjen etter trening. Da trenger den både karbohydrater og proteiner, gjerne litt fett også + mye vann. En kvart banan er sansynlig vis for lite hvis du har trent hardt en times tid.
Strandloppa og lillebror Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Så fort som mulig, og senest innen 20 min etter trening bør du ha fått i deg karbohydrater for å få fullt utbytte. En liten, kald potet sammen med et halvt glass skummet melk er helt ideelt. Halvannen time senere kan du spise grovt brød/ knekkebrød. Du bør ikke spise rett før trening, men mellom en- to timer før syns jeg er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå