Gå til innhold

Noen av dere som har hatt omvisning på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det evt. noen som kan fortelle litt om hva dere fikk se, og hvor lang tide dette tar?

fikk dere fri fra jobb for å gå på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ble vist rundt på fødestuene(vist utstyr osv) , rommene, vaktrommet osv så vi skulle være litt forberedte på hvor ting var når vi kom. Hvor vi kunne forsyne oss med mat, hva som var av regler (besøkstid, hvem som kan ta mat osv). Tror det hele tok en timestid - avhengig av om det var mange spm osv.

Jeg var student den gangen så jeg hadde ikke noe å ta fri fra + at det det ble lagt i en skoleferie. De andre tok fri fra jobb, de aller fleste var begge to.

Skrevet

Der jeg skal føde, er det ikke omvisning:(

Skrevet

Vi hadde det på ettermiddagen. Var omvisning rundt på fødeavdelingen og vi fikk se fødestue med alt utstyr. De snakket også litt om prosedyrer rett etter fødsel og dersom det oppsto komplikasjoner slik at de måtte ta babyen ut av rommet. Vi skulle også se inn vinduet til operasjonssalen hvor de utførte keisersnitt, men der var det opptatt så det gikk ikke.

Veldig greit å ha vært med på denne turen når man er førstegangs. Nå med nr 2 så føler jeg ikke at jeg har behov for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...