Gå til innhold

Noen fra jæren her inne?


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Hadde vært koseligt å kommt i kontakt me folk her inne fra området å seff dokk andre og :)

Gravid med termin 15 mars å eg e 33 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg på ;) bor i Stavanger, men det er jo ikke så langt unna, venter nr 2 i begynnelsen av mars (helst i feb!!) hvor langt er dere på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg melder meg på:-) 29 år, bor i Sandnes. Venter nr 2 i slutten av mars,

har fra før av en gutt på halvannet år. Var på UL i uke 8 og fikk se et bankende hjerte:-)

 

Regner med det blir flere her inne når sommerferien er over. Hadde vært kjekt å få til treff utpå høsten en gang!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også 29 :) og har vert på ultralyd. Fikk da termin 8 mars. Håper denne kommer før slik som storesøster. Storesøster er snart 1 år, og skal begynne i barnehagen denne uka.

 

Hvordan er formen da? Kvalmen begynner å gi seg her, men bekkenet har begynner å bli verre. Så føler at dette kan bli ett langt svangerskap.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns svangerskapet har vart lenge allerede ;)) og jeg har ikke bekkenløsning. Er 11+ uker. Skal på UL på tors, håper alt er ok da. Hvis alt er som det skal være er planen å offentliggjøre nyheten etterpå. Gleder meg masse til å fortelle nyheten til jenta på 5. Hun kommer til å bli verdens lykkeligste.

 

Håper det går bra med bekkenet ditt, har du vært plaget med bl tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...