Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg er midlertidig ansatt i en jobb jeg forguder. Vi har ledige faste stiller nå i bedriften, som jeg er en veldig aktuell kandidat for. Vi kjøper hus nå som må pusses opp og i morgen skal jeg fjerne spiralen for vi ønsker oss nummer to =) Blir det mye på en gang? Burde jeg vente til å se om jeg får jobben? Hvordan blir det med voksende mage og oppussing? Uff, det er mange store spørsmål i luften for tiden :/ Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Tja, mye på en gang, det er sant... men det er vel bare du som vet hvor mye du orker. Det er jo heller ikke sikkert at du blir gravid med det samme... Blir du raskt gravid kan det nok bli veldig stor belastning på mannen. Ift jobben ser jeg ikke noen problemer så sant ansettelsesprosessen skjer nå forholdsvis raskt. Er nok lurest om man ikke er synlig gravid når de skal velge kandidater... Lykke til med alt i hop
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Jobben ville jeg søkt på uansett!! Når det gjelder huskjøp og familieplanlegging ville jeg vurdert det utfra oppussingsbehovet. Er det veldig mye dere Må gjøre med en gang, eller går det an å ta ting når det passer/når du er i form? kan noe evt utsettes et par år? Er mannen din en handyman som kan gjøre mye på egenhånd? Du vet aldri hvordan formen blir i svangerskapet. I tillegg til kvalme er det viktig å huske på at du ikke bør løfte tungt.. og dersom du får bekkenløsning og vond rygg er det ikke så mye du kan gjøre. Mange blir veldig trøtte og energiløse i svangerskapet, og tanken på å skulle pusse opp et hus kunne få enkelte gravide til å gå til sengs og bli der i ni måneder. Men, altså, dersom oppussing kan gjøres i etapper, og noe kan utsettes ville jeg kjørt på!! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå