Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Frokost: et glass melk, kaffe, 2 skiver rugbrød. Sånn lavkarbo brød... lunsj: 2 skiver rugbrød med avokado, kjøttpålegg. En banan. Middag: 2 fiskekaker. Grønnsaker. Kveldsmat: 2 skiver rugbrød med ost, tomater. En youghurt. 0,1%. Ca. 30 pistasjnøtter og en neve non stop kanskje... Prøver å slanke meg litt. Ammer forresten. Tar tran og kosttilskudd også!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Du har spist helt passe etter min mening
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Skriv det inn på greteroede.no og få nøyaktig svar.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Rugbrød er sinnsykt tungt, to skiver kan bli veldig mye i kalorier. Vei dem og regn ut.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Kommer ann på hvor store skivene er men det kan vel være en helt normal matmenge med untak av at du ikke har spist poteter eller liknende til middag. Litt kjedlig matdag, men mengdemessig ganske normalt for en dame av vanlig størrelse som ikke trener spessielt mye tenker jeg.
Indigo 08-10-13 Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Jeg spiser ca en mer skive til lunsj og kvelds, + ca tre frukter til iløpet av dagen, og kanskje litt potet eller annet tillegg til middagen. Så det hørtes litt lite ut synes jeg dersom man er yrkesaktiv, løper etter små barn før og etter jobb, samt trener to- tre ganger i uka. Men det kommer jo helt an på hvor aktiv du er iløpet av en dag i forhold til hvor mye mat man trenger:)
vårsol73 Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Du kunne fint ha spist mer mat, men droppet 30 nøtter og nonstop. Det veier mye og gir mange kalorier. Selv om nøtter inneholder sunt fett, gir det veldig mye energi, uten at det metter så mye. Når man skal ned i vekt kan det være lurt å holde nøttespising på et minimum, og heller fylle på med mer mat slik at man slipper å være sulten.
Kliko Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Høres ikke ut som om det er for mye, men kanskje litt mye av det samme? Brød til tre av fire måltider? Kanskje kan du bytte ut lunsjen med en salat, eller kveldsmaten med youghurt med havregryn i / havregrøt, frukt, salat osv. Viktig å variere om man vil ned i vekt. I tillegg er brød ( for meg) det absolutte verste å spise om jeg skal ned i vekt
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 Høres litt lite ut for en person som IKKE er på slank, men siden du er på slank så vet jeg ikke..nøtter og nonstop var ikke så sunt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå