Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Hun har ny kjæreste som de aller fleste av vennene hennes er skeptisk til, han har en kriminell fortid og det er en del andre forhold ved ham som jeg ikke skal liste opp her, men han er så avgjort ikke mors beste barn. Han har et barn fra før som han ikke har samvær med og som han heller ikke har forsøkt å få noe forhold til. Nå bor han gratis i leiligheten som hun leier, og hun er blitt gravid. Det var det siste jeg håpet skulle skje. Hun er helt blind for hans feil og en venninne har prøvd å si noe om ham, resultatet er at hun nekter å snakke mer med henne fordi hun "ikke respekterer kjæresten min". Nå har jeg også fått høre at han har sagt til kompisene sine (en av kameratene er fetteren til ei venninne), at han ikke hadde giddi å være sammen med henne hvis det ikke var for ungen hun bærer på. Burde hun ikke få vite om dette? Jeg er så redd for å tråkke i baret og risikere vennskapet, men samtidig tenker jeg at en god venn faktisk sier slikt selv om jeg risikerer å få en kald skulder. En dag vil hun kanskje takke meg?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Jeg ville gjerne visst dette uansett om det sårer der og da..kanskje de ikke gjør det slutt med engang, men kanskje hun ser det i ett litt annet perspektiv etterhvert..for noen tar det litt tid å skjønne det. Personlig ville jeg aldri vært sammen med noen som har ett barn fra før som ikke gidder å prøve å være i livet til barnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå