anonymemammaen Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 To barn, 3 år og en på snart 2. Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Barnehage hvis ikke du kjenner en dagmamma du vet du kan stole på, både i forhold til hvordan hun tar vare på barna og også i forhold til at du kan stole på at hun stiller opp så sant hun ikke er syk og ikke plutselig tar seg en ferie nå og da.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Jeg jobber som dagmamma, og opplever at de fleste barna begynner å vise tegn til å kjede seg når de nærmer seg 3, så hvis du vil ha de samlet, så vil jeg anbefale barnehage. Nå har jeg flest 1- og 2-åringer, så det kan hende 3-åringene hadde trivdes bedre hvis jeg hadde flere på deres egen alder, men jeg tror egentlig barnehage passer best for dem og at rolige små forhold passer bedre for de minste barna. Jeg har også jobbet i barnehage, og opplever at jeg som dagmamma har større mulighet til å tilrettelegge etter behovene til de minste barna. Dette forutsetter selvfølgelig at man vet man kan stole på dagmammaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå