Gå til innhold

jeg trenger mascara tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mascara er best?? Vil ha fyldige vipper samt at de blir forlenget. Hvilken skal jeg kjøpe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker Estee Lauder Sumptous Extreme, de gir UTROLIG kraftige vipper med bare et strøk. Så i tillegg til at den gir de lekreste vipper, så går sminkinga veldig fort.

Også er den lett å fjerne, noe som er viktig for meg. Litt dyr, men verd hver en krone. :)

Skrevet

Hvor får jeg tak i den? Trenger nemlig en fantastisk en. Ikke en jeg må påføre i 17 strøk for å få det tydelig

Skrevet

Jeg har brukt Diorshow i flere år og kommer aldri til å bytte!

Skrevet

Bring it on. Så en reklame tidligere (husker ikke hva den het) men den hadde en slags funksjon som gjorde t det ble falske forlengere på? Er jeg helt på jordet?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Diorshow, den originale. Flotte vipper, lukter godt (hihi), varer lenge og lett.å vaske bort. Brukt den i mange år (hjertehjerte) ;)

Skrevet

Lancome definicils :) Når jeg bruker den, spør folk stadig vekk om jeg har falske øyevipper på.

Skrevet

Blackout fra Dior.

Brukte Diorshow i mange år, og prøvde denne.

Forrige gang jeg måtte ha ny var de tomme, så kjøpte Diroshow i stede, men nå syntes jeg den var helt grusom ;)

Skrevet

Dior Iconic, kommer alltid tilbake til den...

Skrevet (endret)

Å finne en mascara som gir akkurat dine vipper den looken du ønsker ut fra andres favoritter er både forvirrende og ikke særlig effektivt :) Siden vippene våre er veldig ulike fra person til person, vil alltid mascaraen gi nesten like mange individuelle forskjeller.

De med tynne, lange og få vipper vil få en helt annen effekt enn de med tykkere, kortere og flere vipper - med samme mascara. Det er derfor det er så kjekt at markedet bugner av ulike typer som lover å gjøre ditt og datt med dine vipper :) Du kan dra til et parfymeri og prøve de ulike mascaraene de har (hos MAC får du prøve mascaraer med engangs wands, så det er hygienisk og trygt). På jobb hadde vi aldri den samme favorittmascaraen, den typen mascara den ene jenta elsket - ble ikke fin på oss andre og motsatt.

Et tips er å bruke to typer mascara samtidig (trenger ikke å være samme merke engang). Bruk f.eks en som bare gir lengde først, og påfør så et lag med en som bare gir volum. Det bruker å funke som fjell når man aldri finner en som gjør alt bra nok.

Hilsen makeupartisten :)

Endret av LilleFie
Skrevet
Hvor får jeg tak i den? Trenger nemlig en fantastisk en. Ikke en jeg må påføre i 17 strøk for å få det tydelig

Den finnes på Kicks og andre parfymerier. Koster 300,- mener jeg.

Skrevet

Å finne en mascara som gir akkurat dine vipper den looken du ønsker ut fra andres favoritter er både forvirrende og ikke særlig effektivt :) Siden vippene våre er veldig ulike fra person til person, vil alltid mascaraen gi nesten like mange individuelle forskjeller.

De med tynne, lange og få vipper vil få en helt annen effekt enn de med tykkere, kortere og flere vipper - med samme mascara. Det er derfor det er så kjekt at markedet bugner av ulike typer som lover å gjøre ditt og datt med dine vipper :) Du kan dra til et parfymeri og prøve de ulike mascaraene de har (hos MAC får du prøve mascaraer med engangs wands, så det er hygienisk og trygt). På jobb hadde vi aldri den samme favorittmascaraen, den typen mascara den ene jenta elsket - ble ikke fin på oss andre og motsatt.

Et tips er å bruke to typer mascara samtidig (trenger ikke å være samme merke engang). Bruk f.eks en som bare gir lengde først, og påfør så et lag med en som bare gir volum. Det bruker å funke som fjell når man aldri finner en som gjør alt bra nok.

Hilsen makeupartisten :)

Takk for svar!! Det gjør det jo egentlig bare enda vanskeligere merker jeg. Men jeg får dra og se litt skjønner jeg!!!

Skrevet

Masterpiece fra max factor (den svarte)! Har brukt den i flere år nå og kommer aldri, aldri til å bytte!

Tror den koster rundt 130 kr bare også ;)

Skrevet

Må se dette altså. Har det noe å si om kosten er tykk og fyldig også? Alltid tenkt at tynne koster ikke er noe

Skrevet

Jeg bruker mascara med fiber i fra MAC, love it! Fibrene legger seg langs vippene og fungerer som extensions.

Str. på kost er en smaksak egentlig, men pleier å være sånn at de med laaange vipper liker de store kostene best, og de med korte liker de litt tynnere. Det blir mer praktisk sånn og man slipper å søle produkt på øyelokk osv.:)

Skrevet

La Roche Posay sin mascara for fyldigere vipper <3

Skrevet

Jeg har ikke hørt om MAC før jeg.... ser det virkelig ut som extentions?

Skrevet

Jeg har veldig lange øyenvipper, men de er også veldig lyse. Trenger derfor en mascara som kommer til overalt og som IKKE KLABBER - det synes jeg alle volummaskaraene gjør... Blir bare kliss klass og klumper på mine lange vipper. Ser ut som en edderkopp med klumpføtter.

Har i flere år vært superfornøyd med Clinique og Kanebo sine mascaraer som skal fjernes med varmt vann. De er vannfaste (det er aldri noe som flekker av eller som sitter under øynene ved dagens slutt) til du har på vann på 38 grader eller mer. Da kan du bare gni det av med en varm klut.

Begge har små børster, men jeg får et veldig fint, jevnt og godt resultat.

Skrevet

Jeg har små vipper ( har blitt slik, hadde store da jeg var liten). Må ha en maskara som gir max fylde og lengde.

Favorittene er ysl ( gull maskaren), og maxfaktor sin masterpiece.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...