Gå til innhold

Hvor lenge holder jeg ut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har 2 gutter fra før med 2 forskjellige kvinner.

Begge kvinnene har hatt/har barnevernet til tider innom pga de ikke klarer å ta seg av barna.Begge elsker drama og gjør ei fjær om til ti høns.

Jeg kunne så ønske at han hadde barn med _normale_ kvinner, det er så tungt når ALT skal være slik som det er.

Oppi det her har vi en gutt på 1 år.

Jeg er her bare for hans del. Hadde jeg ikke hatt barn med han hadde jeg ikke orket mere:(

Det tærer så på forholdet vårt de daglie kampene med disse kvinnene.

Jeg er så rådvill, hvor lenge holder jeg ut....hvor mye skal jeg tåle...jeg gråter hver dag og har det grusomt egentlig:(

Noen tips?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

familierådgivning. Dere er en famile, så hvis det er så ille at du gråter hver dag, så ville jeg tatt med samboer til proffesjonelle folk som kan hjelpe dere

Skrevet

Stakkars. Prøv å konsentrer dere om kunn det som har med barna å gjøre. Henting og bringing. Det går også ann å få en 3 person til å levere og hente for dere. Slik at dere slipper å ha komunikasjon med disse mødrene.

Skrevet

kommunikasjon må vi(han) ha med disse mødrene, hvis ikke kontakter de foreldra hans og driver "tortur"med dem...de er så frekke, jeg har aldri sett lignende...:S

Skrevet

Snakk med familivernkontoret, så kan de kalle inn de to damene som ikke holder seg unna. Sett opp ordentlige avtaler som alle er forpliktet til å holde.

Skrevet

de har visst skriftlige avtaler, men de blir jo aldri holdt.De lyver om alt og skal ha mest mulig penger...og bryr seg ikke om barna:(Jeg er så lei av å høre folk si til meg:" hvordan holder du ut???" Hva skal jeg si...jeg holder jo snart ikke ut mere. nok er nok egentlig, men det skal jo ikke å utover lille gutten vår:(

Skrevet

Be han gå rettens vei. Det holder jo nå!

Skrevet

ja han vurderer det sterkt, men vet ikke om vi har råd nå om det koster 100.000 eller mere?:S jeg har en kompis som måtte gjøre det og det kostet han så mye:S er det virkelig korrekt?

Gjest peacock
Skrevet
kommunikasjon må vi(han) ha med disse mødrene, hvis ikke kontakter de foreldra hans og driver "tortur"med dem...de er så frekke, jeg har aldri sett lignende...:S

Hva mener du med tortur? Dersom det handler om trakassering kan foreldrene til samboeren din melde de til politiet, som da vil sørge for et besøksforbud (som gjelder al kontakt).

Skrevet

med "tortur" mener jeg at de snakker stygt til dem, nesten tvinger dem til å ha barna om ikke samboer kan(når det ikke er hans dager altså og han er borte) osv osv...

Skrevet

Hvis mødrene ikke tar seg skikklig av ungene, hvorfor bor ikke barna hos dere da? Hva er det slaks far som godtar å sende ungene sine til en mor som ikke klarer jobben på en ok måte?

Skrevet

for de holder på slik de gjør, de truer med både det ene og det andre, nekter å sende barna hit om de ikke får viljen sin.Samboer er rett og sett redd dem.Men nå synes jeg det er nok, vi får omså ta opp lån da om det er rettsak som må til...synes så synd på barna:S

Skrevet

Ser dokke to som 2 hunder med halen mellom beina.

Det har dei damen funne ut og hersker med dokke.

Rett dokke opp og vis kva dokke er for nokre. Tror der finnes 1 flott par med nasen i veret og klarer og takle dei 2 damene.

Stå på.

Skrevet

a: hvorfor valgte samboeren din å få barn med ikke ett, men TO nek?

b: hvorfor setter ikke samboeren din himmel og jord i bevegelse for å få hovedomsorgen for barna sine? Hvis disse damene er så sprø som du påstår, så burde han da virkelig gjøre ALT for å få barna, om det så innebærer å pådra seg heftig gjeld? Og dette burde han da virkelig ha gjort for lenge siden?

c: visste du ikke om disse damene og hvordan de var før du valgte å få barn med ham?

Skrevet

Det første jeg tenker er stakkars barn ! Videre stakkars dere, for en håpløs situasjon. Har desverre ingen gode råd utenom kommunikasjon og sikkert lurt å ringe fam.vernkontoret i kommunen dere bor.. Klem fra meg

Skrevet

Det første barnet var ikke hans største ønsk, og det andre ble han_lurt_ på...(ja han burde virkelig ha brukt kondom og ikke trodd på når noen sier at de bruker p-piller og ligger med en ny hver dag:S )

Vi må nok sette himmel og jord i bevegelse ser det ut til, nok er nok...

Jeg visste om disse damene, men ikke at de var så ille:( forelska og blind av kjærlighet osv.... :P Man tror jo ting blir bedre også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...