Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Når kan man ta bort kantbeskytteren i sprinkelsenga? Min er så stor nå at han bruker den mer som springbrett for å prøve å klatre over. Ok å ta den ut da?
Miss Dynamite Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Klart du kan. Når du føler det er rett så. Opp til hver enkelt. Min på 16 mnd har ikke den lenger
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Her har den blitt brukt s lenge de har brukt sprinkelseng. Syns nester de romsterer og stanger hodet i sprinklene mer jo eldre de blir. Nesten så at 3 åringen skulle hatt en i sin juniorseng også. Men dette er det jo ikke noen regel på, er helt opp til enhver å avgjøre når man vil fjerne den.
Musemorbr / Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Sier som hun over, den blir bare mer og mer nødvendig hos oss. Men han har prøvd å klatre i den ja, selv om den er knytt på sånn at det ikke hjelper han noe i klatreforsøket.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 I utgangspunktet synes jeg de kantbeskytterne er overflødige. Føtter og armer kommer jo lett over dem allikvel. Men vi har allikvel beholdt vår ganske lenge for den har jo den geniale funksjonen at den holder smokkene inne i senga.
Nirgal Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 har ikke brukt kantbeskytter så langt, ikke ahtt behov for det. syntes det blir så tett i senga med den på.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Her har vi akkurat tatt den bort, mini er 1år. Han bare krøllet den osv, ene dagen hadde han klarte å dra den opp og lå med hodet nesten under. Det var ekkelt syntes jeg og ble redd for kveling osv, så da tok jeg den bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå