Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Klart de kan hete det. Ikke noe jeg hadde kalt mine trillinger, men det er du som skal like det.
Serepta Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Klart de kan. Men det ble litt mye tungegymnastikk for min del.
najaden Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 ja, det kan de vel? Personlig synes jeg navnene klinger litt for likt, og at det dermed kan oppstå litt forvirring - men ellers er det vel navn gode som noen?
Miss Dynamite Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Syns det var veldig fine navn og følg magefølelsen din. Forresten, gratulerer med trillinger. Imponert!! Lagd helt på egenhånd?,
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Det er jo du sammen med pappaen til barna som skal bestemme navnene, men jeg syns det blir veldig rart når tvillinger/trillinger skal ha så like navn. Jeg kjenner et tvillingpar selv som har veldig like navn og ettersom de er toeggede tvillinger og nesten er mer ulike enn søsken pleier å være, så er det bare veldig rart. Jeg tenker at hvis navnene er så like at man ikke ville gitt dem til søsken som ikke er tvillinger/trillinger, så bør man ikke gi dem til tvillinger eller trillinger heller.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 Jeg er selv tvilling og navnene våre klinger veldig. Det har aldri vært spesielt gunstig for vår del. Jeg ville aldri valgt så like navn på mine tvillinger/trillinger. Ville valgt noe som ikke klinget i det hele tatt. Og som ikke sluttet på samme bokstav. Som f.eks Sigrid, Margrete og Sofie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå