Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Det virker slik på facebook.. Jeg har noen "venner" på facebook som ofte legger ut visdomsord om (mental) styrke. Disse vennene er også folkene som bytter kjærester hyppig, blir uvenner med andre (på facebook), flytter hit og dit og ikke ser ut til å ha noen faste holdepunkter i livet. Hadde jeg levd det livet, hadde det nok vært ganske kaotisk i hodet mitt. Jeg skjønner at alle ikke er som meg, men likevel; blir man sterkere mentalt av å ha det ustabilt?
unnl Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Det er vel en mangel på selvinnsikt som er det største problemet...
Himmel og hav Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Det kommer vel an på øynene som ser Jeg har en bekjent som stadig blir uvenner med noen. Hun mener det er fordi hun er den eneste med mot til å være ærlig og stå for sine meninger. Den gjengse oppfatningen blant andre er at hun er frekk, har dårlige antenner og er en kranglefant. Men det er klart at modig og ærlig ringer bedre i hennes ører.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Tror heller de som er så ustabile prøver å vise frem en ro og en mental styrke de egentlig ikke har. Er akkurat samme her. De som er mest ustabile, klagere osv osv. De legger stadig ut visdomsord om hvor viktig det er å ta vare på hverandre, ta seg tid i hverdagen, og all mulig annen svada. Jeg har begynt å fjerne de fra feeden. Slike visdomsord er uansetthelt latterlige og jeg tror du må være ustabil for å tro at det er en god idè og poste 1-12 slike per dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå