Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Mulig vi skal prøve på nr 3, skummelt!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Vi håper på resultat ved EL i oktober eller november pga samboerens turnus.. Jeg klarer nesten ikke vente til oktober
Musemorbr / Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Vi snakket faktisk om det i dag, men vi må diskutere det ordentlig. Vi har veldig lyst, men det er gode helsemessige grunner til å vente, eller aldri få en til. Men jeg vil så fryktelig gjerne ha en til at tanken på å aldri gjøre det er skremmende. Helsa talte i mot for å få han vi har også, og vi lot ikke det stoppe oss, så... Hvem vet. Lykke til med prøvingen.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Google babyboom + sommeren så leser dere at dere ikke er de enste som tilpasser fødsel med hovedopptak i barnehagen Har selv en venninne som fødte på et venterom i juli, det er helt sykt hvordan kapasiteten blir sprengt på sykehuset i den tiden de fleste jordmødrene vil ha ferie... På sykehuset her vil de ha en endring i barnehageinntakene for å få bukt med "problemet". Skal ikke si noe jeg da, for jeg har fått to barn i mai selv, det har passet oss helt supert for vi har hatt ferie og litt ulønnet permisjon etter foreldrepermisjonen og vært perfekt tilpasset barnehagestart i august
Tante_Esel Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 planlegger alltid graviditet, men ser ikke ut til at det hjelper... barna får komme når de vil...uavhengig av bhgstart...
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Mja, satser igrunnen på å bli gravid før mnd er omme vi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå