Gå til innhold

Er jeg hormonell? Trodde ikke jeg brukte bli det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir litt matt. Hadde termin forje uke. Første gang jeg er så på overtid. Har 3 barn selv og en mann som måtte tilbake på jobb.

Så ringer ei og lurer på om jeg tar datteren hennes i morgen, fordi de ville på ikea en tur. Hadde henne her søndag også hele dagen.

Syns rett og slett at de kunne invitert min datter til seg i stedet...

Håper virkelig jeg føder i natt, for dumme meg sa ja. Så blir IKEA turen deres ikke som planlagt.

Litt utblåsning i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal sies at vi bor 2 1/2 time unna IKEA. Så blir over 5 timer.

Skrevet

Hadde sagt nei jeg, du er trossalt på overtid. Du skal samle energi til en fødsel.

Skrevet

Utrolig ubetenksomt å spørre synes jeg.

Skrevet

Ubetenksomt å spørre og litt dumt å si ja. Enn om det skjer noe mens de er på Ikea?! Jeg hadde bare ringt opp igjen og sagt at jeg hadde ombestemt meg. Dårlig form, sliten, nervøs for at det skal skje noe mens de er borte osv osv.

Skrevet

Hva om fødselen starter midt i ikea handelen dems. Jeg hadde sagt nei, siden de tydeligvis ikke kunne tenke seg til det selv. Hallo lissom!

Skrevet

Skreiv en lang melding og påminnet henne om at jeg var på overtid. Vi snakket også om det da hun henta dattera søndag. Så sa det var med forbehold at ingenting skjedde i natt.

Spurte også om hvor jeg skulle gjøre av dattera hennes hvis fødselen startet i morgen.

Fikk et fint svar som: " Flott :-)"

Lyst å svare: din dott!!!

Skrevet

Da sender du bar emld i morgen tidlig at du ikke føler deg helt i form, og tror noe er på gang.

Det er til pass for dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...