Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Jeg lurer på om hvordan dette foregår for videoene ligger jo ute på YouTube, men jeg skjønner ikke dette med de ulike nivåene. Hvor lenge skal man bruke level 1 før man går videre til level 2 også 3 osv? Og om du har prøvd, fikk du resultater fort?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 10 dager på hvert nivå, er kun ment for oppstramming..
SagflisiHåret Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Funker kjempebra, men gjør det hver eneste dag ( iallefall 6 dager i uka). Høres fælt ut men når man vet at det bare er ca 20 minutterner det overkommelig uansett hvor sliten du er. Følte meg fit og sterkere etterpå, er usikker på om jeg gikk ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Takk for svar da begynner jeg i morgen! Jeg trenger å komme meg litt ned i vekt, men har veldig behov for å stramme opp for å føle meg bedre med meg selv så jeg tror dette kan passe for meg! Dessuten så kan det hjelpe meg til å komme i gang med å bevege meg siden det ikke er snakk om lange periodene hver dag og det er noe jeg virkelig trenger Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå