Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Min bestemor har hatt brystkreft i mange år, men det har vært noenlunde stabilt. Hun fikk cellegift i starten, men ble så utrolig syk av det at hun valgte det bort. Hun ville heller leve godt de årene hun hadde igjen, siden ingen visse utfallet av behandlingen heller. Men nå var hun på kontroll, og den har spredd seg. Det var nedslående nyheter, uten at jeg vet i detalj hvor ille det står til. Hun føler seg noenlunde frisk og oppegående enda. Legene kan ikke tilby annet enn smertelindrende behandling når det måtte bli aktuelt. Noen som vet hvor lenge vi kan regne med å ha henne her ?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Det er like individuelt som det er antall pasienter med denne diagnosen og den som best kan svare på det er legen hennes... Føler med deg, ikke lett når nærme familie blir syke...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Du kan nok ikke få ett bra nok svar her inne så jeg ville anbefalt deg og snakke med bestemoren din og eventuelt legen hennes om det er greit for henne for at du skal få et så nøyaktig svar som mulig. Sender deg en klem.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Hvor lenge hun lever er en kombinasjon av flere faktorer: hvor det har spedt seg til, hvor mye det har spedt seg og hvor mottakelig din bestemor er for behandlingen. Jeg fikk brystkreft for 2 år siden og har siden da blitt kjent med flere yngre kvinner som har hatt/ har brystkreft. Hun ene fikk tilbakefall etter 2 år og hun levde ca 2 1/2 år etter spredning ble påvist. Der er ingen som kan forutse hvor lenge man lever. Du må leve hver dag som det er din siste. Nyt bestemor idag hvor du har henne og ikke tenk på hvor lenge hun lever. Vi er alle til låns for de vi elsker og blir elsket av. Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå